سازمان آرامستانها سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز به همراه علی ناصری نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز از سازمان آرامستانها بازدید نمودن
کد خبر: ۳۶۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 21 January 2017
سازمان آرامستانها سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز به همراه  علی ناصری نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز از سازمان آرامستانها بازدید نمودند .

شهردار اهواز ابتدا با حضور در گلزار شهدا و  قطعات عمومی و همچنین قطعه جدید شهدای اربعین حسینی ( شهدای فاجعه تروریستی حله ) از روند کارهای اجرایی روزانه در گلزار و کارهای عمرانی در حال انجام سازمان آرامستانها از نزدیک بازدید کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه این بازدید موسوی با حضور در سایت اداری سازمان آرامستانها و دفتر مدیرعامل این سازمان به اتفاق نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز به مرور اهم فعالیتهای عمرانی و فرهنگی سازمان پرداختند .

شهردار اهواز در خصوص بزرگداشت یاد و خاطره سرداران دفاع مقدس اظهار داشت: برای آشنا شدن نسل های جدید با قهرمانان دوران دفاع مقدس و سرداران رشید ایران اسلامی هر یک از میدان های اصلی شهر باید محل نصب تندیس یک قهرمان و المانهای نصب شده هم باید نشانگر رشادتها و به تصویر کشیدن آن عملیات و فداکاریهای آنان باشد .

در ادامه مدیرعامل سازمان آرامستانها نیز طرح های خود را در زمینه المانهای شهدای گمنام و غواص دفن شده در پارک جزیره , پارک گلستان و. .. و همچنین گلزار شهدای آرامستان در ورودی گلزار  ارائه کرد.

شهردار اهواز و نائب رییس شورای شهر نیز رهنمودهای لازم را در این خصوص اظهار داشتند.

در پایان حسین برون ضمن تشکر از شهردار کلانشهر اهواز در خصوص حمایتهای بی دریغ ایشان در اجرای برنامه های فرهنگی و عمرانی گلزار عنوان کرد: خدمت در سازمان آرامستانها و خدمت به خانواده معظم شهدا , ایثارگران و همچنین مردم شریف اهواز افتخاری بزرگ برای من محسوب می شود که خداوند متعال را بابت این توفیق شاکرم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار