استاندار خوزستان ، جمعه شب از سه منطقه محروم اهواز بازدید کرد
کد خبر: ۳۶۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 21 January 2017
 غلامرضا شریعتی در این بازدید با مردم مناطق کوی مشعلی ، کوی سیاحی و کوی مندلی دیدار کرد.

 در این دیدار ها برخی مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند ،  مردم این مناطق نبود بهداشت، نبود آب شرب سالم، دفع نامناسب و غیر بهداشتی فاضلاب را از جمله مشکلات این سه منطقه اعلام کردند.

استاندار خوزستان در این بازدید گفت : در استان سه هدف شامل اهداف طولانی مدت مانند برنامه ریزی برای تولید و اشتغال بیشتر، اهداف میان مدت مانند آماده سازی زیر ساخت‌ها برای سرمایه‌گذارها و اهداف کوتاه مدت دنبال می‌شود.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه  وقتی مشاهده می‌شود مردم منطقه‌ای آب شرب سالم ندارند مسئولان باید به خودشان بیایند و فکری برای اصلاح وضع بکنند و اگر کسی گفت ما با مشکل نبود بهداشت و سلامتی رو به رو هستیم پاسخی برای آن داشته باشند افزود : با آموزش و پرورش خوزستان طرحی را توافق کرده‌ایم که طی آن ۲۸ مدرسه در مناطق حاشیه به صورت مشارکتی ایجاد کنیم یعنی ۵۰ درصد اعتبار از سوی ما و ۵۰  درصد دیگر از سوی آموزش و پرورش تامین شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فاضلاب سه منطقه مندیلی، سیاحی و سلیم آباد آماده شده است و به زودی به پیمانکار سپرده و وارد فاز عملیاتی می‌شود ، اظهارداشت :  طرح های نفتی که قرار است در ۲ سال آینده در غرب کارون ایجاد شوند بیش از ۲۵  تا ۳۰ هزار نیروی انسانی را جذب می‌کنند که به دستور رییس جمهور با اولویت جذب نیروهای بومی است لذا لازم است جوانان این مناطق نسبت به مهارت آموزی کوشا باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار