ستاد بحران آب در شرکت بهره برداری مارون، به دلیل تداوم خشکسالی، تشکیل جلسه فوق العاده داد
کد خبر: ۳۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 22 January 2017
مدیرعامل شرکت بهره داری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون گفت: به دلیل مدیریت هرچه بهتر مصرف آب کشاورزی، آگاه سازی کشاورزان و همچنین جلوگیری از برداشت های غیرمجاز، ستاد بحران آب در شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون با محوریت سه کمیته مصرف، اطلاع رسانی و تخلفات، تشکیل جلسه فوق العاده داد.

"علی مکاری بهبهانی" افزود: با تداوم کمبود بارش های الهی در پاییز امسال، خشکسالی و کاهش شدید سطح آب مخزن سد مارون و پیامدهای ناشی از تاثیرات آن بر منابع آب کشاورزی شهرستان بهبهان، باید بر اهمیت مدیریت مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی تاکید شود.

وی در ادامه به نقش کمیته ها اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته انتظار می رود که ستاد بحران کماکان و متناسب با شرح وظایف خود اقدامات لازم برای برون رفت از این بحران را فراهم کند.

مکاری بهبهانی تصریح کرد: وظیفه کمیته اطلاع رسانی از بقیه کمیته های تشکیل شده مهم تر بوده و این کمیته در تعامل با رسانه ها، می تواند فرهنگ سازی و ترغیب کشاورزان جهت مدیریت صحیح آب، راه های کاهش مصرف و آبیاری شبانه را انجام دهد.

وی در پایان اظهار داشت: باید با صرفه جویی و درست مصرف کردن، قدردان این نعمت خداوندی بوده و امیدواریم ان شاء الله در ماه های بهمن و اسفند شاهد نزول رحمت الهی باشیم.

منبع: تابناک
برچسب ها: مکاری بهبهانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار