بهره برداری از شبکه روشنایی و کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی
کد خبر: ۳۶۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 23 January 2017
 استاندار خوزستان ضمن بازدید از شهر جدید شیرین شهر در آئین کلنگ زنی پارک ارغوان و میدان ورودی این شهر شرکت نمود و همچنین در جریان این بازدید شبکه روشنایی بخشی از شهر مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آماده سازی فاز 1 معابر محلات آغاز شد. همچنین استاندار خوزستان با حضور در مرکز درمانگاهی شیرین شهر از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

 دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز یکشنبه در جریان بازدید از شهر جدید شیرین شهر در گفتگو با خبرنگاران با ابراز رضایت از وضعیت شهر جدید شیرین شهر گفت: شیرین شهر از لحاظ زیرساخت ها در شرایط خوب و مناسبی قرار دارد.

شریعتی عنوان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت خیابان ها و کوچه ها در حال انجام است و شهر دارای محیط نسبتا مناسبی برای زندگی می باشد.

وی ضمن تشکر از ناجا به ویژه بنیاد تعاون ناجا تصریح کرد: بنیاد تعاون ناجا با خریداری و احداث 750 واحد نقش بسیار مهمی در ارتقای شیرین شهر داشتند.

استاندار خوزستان ادامه داد: بحمدلله کارها خوب پیش میرود و اکنون قسمت باغ شهر شامل منازل ویلایی در حال احداث است که متقاضیان خوبی هم داشته و این قسمت هم موجب ارتقا و رونق شیرین شهر خواهد شد.

شریعتی با اشاره به اینکه سرمایه گزارانی را دارند برای مسائل گردشگری در شیرین شهر جذب میکنند که طرح های خوبی هم برای شیرین شهر مدنظر دارندبیان کرد: همچنین سرمایه گزارانی برای پنل های خورشیدی و کابل های خودنگهدار در حال سرمایه گذاری هستند که طرح های آنها ظرف 3 ماه آینده تکمیل خواهد شد و برای حدود 300 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان اظهار کرد: مشکلاتی در زمینه آب شرب در 2 نقطه شرین شهر وجود دارد که بنا شد شرکت آب و فاضلاب آب حیات نسبت به حل آن اقدام نماید. همچنین مقرر شد در بودجه سال آینده کمک هایی برای جاده های در حال احداث در شیرین شهر در نظر گرفته شود و در زمینه اماکن آموزشی بنا شد اداره کل نوسازی مدارس استان به شیرین شهر کمک هایی داشته باشد.

رئیس شورای مسکن استان تصریح کرد: تصمیم گرفتیم شورای مسکن بهمن ماه به بررسی مشکلات شیرین شهر و رامین اختصاص یابد تا جهت حل این مشکلات برنامه ریزی ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار خوزستان در بازدید از شهر جدید شیرین شهر در آئین کلنگ زنی پارک ارغوان و میدان ورودی این شهر شرکت نمود و همچنین در جریان این بازدید شبکه روشنایی بخشی از شهر مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آماده سازی فاز 1 معابر محلات آغاز شد.

همچنین استاندار خوزستان با حضور در مرکز درمانگاهی شیرین شهر از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

هم اکنون حدود 200 خانوار در شهر جدید شیرین شهر سکونت دارند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار