"محمد علیزاده" خواننده مردمی پاپ کشور در حاشیه بازدید از سد مخزنی مارون گفت: باید بحران آب را جدی بگیریم و با همدلی و همکاری مردم، سازمان ها و نهادهای ذیربط در سطوح ملی و استانی در رفع این بحران سهیم باشیم
کد خبر: ۳۶۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 23 January 2017
 این هنرمند در ادامه بیان داشت: با وجود اینکه نزدیک به 70 درصد از سطح زمین را آب فرا گرفته است، ولی بحران آب در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور عزیزمان ایران، روز به روز ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد.

وی افزود: نباید فراموش کرد که بحران آب ریشه ای طولانی در کشورمان دارد، حفر قنات ها و ساختن آب انبارهای مختلف و متعدد در شهرهای ایران نشان می دهد که ایرانیان همواره با دغدغه دستیابی به آب رو به رو بوده اند.

 وی خاطرنشان کرد: بالا بردن سطح آگاهی های عمومی در زمینه مصرف بهینه آب، مهمترین عامل به وجود آوررنده عزم همگانی در کاهش مصرف این نعمت خدادادی است و این مهم با آموزش نسل جوان بویژه دانش آموزان محقق می شود.

این هنرمند عرصه موسیقی، پرورش روحیه صرفه جویی بویژه رو آوردن کشاورزان به آبیاری های نوین به جای آبیاری سنتی، تهیه بروشورها، ساخت فیلم برای سنین مختلف، آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها را از راهکارهای مناسب جهت فرهنگ سازی در خصوص صرفه جویی و مقابله با بحران آب برشمرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد علیزاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار