درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که عمری را در راه خدمت به مردم شریف شهرستانهای رامهرمز و رامشیر سپری نمود تسلیت عرض نموده...
کد خبر: ۳۶۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 23 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موحد با انتشار پیام تسلیتی درگذشت نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت :
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که عمری را در راه خدمت به مردم شریف شهرستانهای رامهرمز و رامشیر سپری نمود و در صحنه های مختلف مبارزات و انقلاب شجاعانه حاضر و در عرصه های قضائی نیز سالها به اصلاح امور مسلمین مشغول بوده را خدمت خانواده آن سید جلیل القدر ، مردم شریف خوزستان ، شهرستانهای باغملک ، رامهرمز و رامشیر تسلیت عرض نموده ، از خداوند سبحان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم .
اللهم اغفره و احشره مع الشهدا و الابرار
سید محمد موحد
۴ بهمن ۱۳۹۵
 
 پیام تسلیت موحد به مناسبت درگذشت یکی از نمایندگان ادوار مجلس + تصویر
 
لازم به توضیح است ، سیدناصر موسوی نماینده پیشین مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی به‌دلیل عارضه قلبی درگذشته است.
موسوی پیش از این سابقه حضور در چند دوره مجلس شورای اسلامی را در کارنامه داشته است.سیدناصر موسوی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در دوره‌های ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد که صبح امروز به‌دلیل عارضه قلبی درگذشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار