فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد:‌ ماموران انتظامی لارستان ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲۲۵ کیلوگرم تریاک از آن ها کشف کردند.
کد خبر: ۳۶۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 23 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی گفت: براساس اخبار و اطلاعات کسب شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقادیری مواد مخدر را از سمت جاده صحرای باغ به سمت عماد شهر حمل می کنند،موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وی افزود: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری موفق شدند خودرو پژو ۴۰۵ را توقیف و در بازرسی از آن ۱۹۵ کیلوگرم تریاک کشف کنند که در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل جاده مواصلاتی بندرعباس- لارستان، به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که از سمت منطقه «درز و سایبان» به سمت لارستان در حال حرکت بود شک بردند و خودرو را متوقف کردند.
 
گودرزی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار