مجموعه ای که در ابتدا باید تبدیل به دهکده المپیک شیراز می شد اما بعدها کاربری اش به مجموعه چند منظوره تغییر یافت و اکنون در حد همان ورزشگاه چند منظوره نیز تکمیل و در اختیار جوانان گذاشته نشده است.
کد خبر: ۳۶۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 23 January 2017
تابناک فارس به نقل از  شیرازه: 21 سال از کلنگ زنی ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز (میانرود) می‌گذرد؛ قرار بود این ورزشگاه  با کمک متخصصان کره ای طی چهار سال به بهره برداری برسد اما پس از گذشت دو دهه نه تنها رویای ورزشکاران و ورزش دوستان این شهر در خصوص داشتن ورزشگاهی بزرگ، محقق نشده بلکه هر روزه شاهد بهانه ها و توجیهات مسئولان مربوطه در این باره هستیم.

مجموعه ای که در ابتدا باید تبدیل به دهکده المپیک شیراز می‌شد، بعدها کاربری اش به مجموعه چند منظوره تغییر یافت و اکنون در حد همان ورزشگاه چند منظوره نیز تکمیل و در اختیار جوانان گذاشته نشده است.
 
در سفر رئیس جمهور در اردیبهشت ماه 1394 به استان فارس، قرار بود ورزشگاه پارس شیراز با تخصیص بودجه 30 میلیارد تومانی، در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد اما هنوز خبری از افتتاح این مجموعه نیست.

رویای میانرود به فجر 95 نمی رسد
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه در خصوص زمان افتتاح ورزشگاه میانرود گفت: برای افتتاح، قول پایان سال را داده‌ایم لیکن برای محقق شدن این وعده نیاز به زمان بسیاری است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از این ورزشگاه تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده تکمیل می شود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تکمیل پیست، زمین چمن، فضای جانبی، سکو و محوطه سازی هستیم و برای اتمام این ها زمان لازم است.

صلواتی در ادامه از ارائه زمان دقیق برای تکمیل نهایی و بهره برداری کامل از این پروژه خودداری کرد و گفت: زمان زیادی برای تکمیل این پروژه لازم است.
 
وی در پاسخ به اینکه مگر هیئت دولت تخصیص اعتبار در سال 94 و 95 برای تکمیل این پروژه نداده است و طبق وعده های دولتمردان و مسئولان مربوطه قرار بوده دهه فجر امسال این ورزشگاه به صورت کامل بهره برداری بشود، بیان کرد: گفته بودند دهه فجر ولی این پروژه هنوز جای کار زیادی دارد و اعتبار تخصیص داده شده نیز به صورت صد در صد نقد نشده است.

لازم به ذکر است ورزشگاه چند منظوره میانرود شامل استادیوم ۵۰ هزار نفری فوتبال، زمین شماره دو و سه فوتبال، سالن چند منظوره پیست دومیدانی، پیست دوچرخه سواری،استخر و زمین تنیس است که تاکنون تنها نود درصد از بخش و نمای داخلی در حال تکمیل و ساخت است؛ طی گزارشات به دست آمده این مجموعه ورزشی امسال هم به بهره برداری کامل نخواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار