معاون فرماندار اسلام‌آباد غرب
معاون عمرانی فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: برق ۹ روستای بخش مرکزی شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌دلیل سقوط تیر برق همچنان قطع است.
کد خبر: ۳۶۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حمیدرضا بابایی از  قطع برق چند روستا در حومه شمالی و‌ جنوبی خبرداد و‌ اظهار داشت: به تبع این موضوع آب روستاهایی که از چاه‌های آب برقی استفاده می‌کنند نیز قطع است.

معاون عمرانی فرماندار اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه برق 9 روستای بخش مرکزی شهرستان اسلام‌آباد غرب همچنان قطع است گفت: این مشکل خطوط برق ناشی از سقوط و شکستن تیرهای برق است و امید داریم این مشکل امروز برطرف شود.

بابایی با اشاره به اینکه اکنون آبرسانی سیار در این روستاها در حال انجام است، عنوان کرد: اکنون تردد در محورهای اصلی و شریانی این شهرستان در جریان و تمام راههای شهری باز است.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی راه‌های شهرستان از جمله راه‌های حومه شمالی، حومه جنوبی، مسیر برف‌آباد به چشمه‌سنگی و حسن‌آباد باز است بیان کرد: تنها راه روستایی کمالگیر مسدود و این مسیر هم‌اکنون در دست بازگشایی است.

بابایی با بیان اینکه در این دو روز از مجموع 170 روستای دارای سکنه راه چهار روستا در بخش حمیل تاکنون مسدود مانده است گفت: در بخشی از روستاهای حومه شمالی و جنوبی ارتفاع برف به مرز یک متر رسیده و ارتفاع برف در برخی مسیرها به حدی بوده که با گریدر قابل بازگشایی نبوده  و ابتدا از بولدرز زنجیری برای بازگشایی راهها استفاده می‌شود.

وی از اعزام تیپ 181 امدادرسانی شهرستان دالاهو به منطقه خبرداد و اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته نیروهای امدادرسانی و برف‌روبی به 53 نفر پاکستانی، سه نفر بیمار، یک خانواده در راه مانده خدمت رسانی و امدادرسانی کردند.

بابایی از اعزام 9 دستگاه نفربر زرهی در برف‌کوبی راههای روستایی و انتقال بیماران و مصدومان خبر داد و گفت: در این راستا یک مادر باردار در مسیر روستای کولسه و یک مادر نیز در مسیر روستای طلسم از توابع دالاهو در کولاک و برف سنگین و انسداد راهها گرفتار شدند و توسط تیپ 181 مستقر در اسلام‌آباد نجات و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تاکنون 5000 قوطی کنسرو در بین روستاییان محاصره شده در برف از سوی سازمان هلال احمر توزیع شده است بیان کرد: همچنین با هماهنگی اداره غله استان کرمانشاه 3 کیسه گندم برای تغذیه پرندگان وحشی که در حاشیه جاده‌ها تجمع کرده بودند از سوی محیط زیست توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار