جشن طلوع فجر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، چهارشنبه 13 بهمن ماه، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با حضور کارکنان و بازنشستگان این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 06 February 2017
امسال نیز مطابق سنت هر ساله، برنامه های متنوعی توسط شورای فرهنگی و روابط عمومی این اداره کل جهت برگزاری در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است، که در این میان می توان به برگزاری نمایشگاه عکس، جشن طلوع فجر، برگزاری نشست خبری مدیرکل با اصحاب رسانه، ، اردوی یک روزه بازدید از مناطق عملیاتی، مسابقات ورزشی و حضور پرشور کارکنان دستگاه های استانی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به صورت یکپارچه و هماهنگ در راهپیمایی 22 بهمن و تبلیغات محیطی متناسب با این ایام اشاره کرد.

گفتنی است، با توجه به در پیش بودن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، در خلال این برنامه، مولودی خوانی توسط یکی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و اجرای همخوانی توسط گروه سرود رویش های انقلاب با موضوع گرامیداشت مدافعان حرم اجرا شد که شور و  نشاط خاصی به جشن انقلاب داده بود.

همچنین، در این برنامه به فعالان عرصه نماز از سوی استانداری و کارکنانی که در برپایی نمایشگاه پربار و ماندگار حجاب و عفاف همکاری داشتند، لوح تقدیر سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری اهدا شد. 

بنا بر این گزارش، برنامه جشن طلوع فجر امسال با اندکی تغییر نسبت به سال های قبل در سالن همایش اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان و با محتوای متناسب تر با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار