مدیر کل هواشناسی خوزستان ؛
تا آواخر هفته جاری دمای هوا ۱ تا ۲ درجه کاهش می‌یابد ، مدل ‌های هواشناسی نشان می‌دهد از روز یکشنبه و سه شنبه هفته آتی با ورود یک سامانه نسبتا قوی بارش‌های نسبتا خوبی را در استان شاهد خواهیم بود
کد خبر: ۳۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 07 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود؛مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با ورود یک سامانه بارشی ضعیف به استان، از روز پنجشنبه شاهد بارش‌های رگباری و پراکنده در مناطق شمالی و شرقی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه خواهیم بود و احتمال می‌رود در دهدز و ارتفاعات خوزستان نیز بارش برف داشته باشیم.

 کوروش بهادری افزود؛ طبق مدل‌های هواشناسی، از صبح زود پنجشنبه با وزش بادهای جنوب شرقی و به تبع آن فعال شدن کانون گرد و غبار جنوب شرقی اهواز، انتظار وقوع پدیده گرد و غبار در بخش‌هایی از جنوب استان را داریم. این پدیده تا صبح روز جمعه با شدت کمتری ادامه خواهد یافت.

بهادری افزود ؛پدیده گرد و غبار در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱و۲۲ بهمن) بیشترین تاثیر را بر اهواز خواهد گذاشت و همچنین تا حدودی شهرستان‌ های آبادان ،‌ خرمشهر و دشت‌ آزادگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این پدیده ممکن است دید افقی را در اهواز به ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر کاهش دهد. در بستان گرد و غبار شدت کمتری خواهد داشت.
 
تا آواخر هفته جاری دمای هوا ۱ تا ۲ درجه کاهش می‌یابد ، مدل ‌های هواشناسی نشان می‌دهد از روز یکشنبه و سه شنبه هفته آتی با ورود یک سامانه نسبتا قوی بارش‌های نسبتا خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.

در شبانه‌ روز گذشته ایذه با ۱-  درجه و آبادان با ۲۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سرد ترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار