مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از راه اندازی سامانه پاسخگویی غیر حضوری 199 در فرودگاه اهواز خبر داد
کد خبر: ۳۷۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 13 February 2017
محمد رضا رضایی گفت : این سامانه با هدف افزایش کیفیت، دقت و سرعت در خدمت دهی به مخاطبین، مدیریت متمرکز تماس‌ها، ارایه گزارش‌های دقیق و مدیریتی و همچنین نظارت بر عملکرد کارکنان مربوطه و با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا و بهره‌ گیری از تجهیزات به روز توسط اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه اهواز پیاده‌ سازی شده است.


محمد رضا رضایی افزود ؛ متوسط زمان مکالمه در سامانه قدیم 120 ثانیه و در سامانه جدید 35 ثانیه است ، بنابراین در سامانه قدیم هر اپراتور 100تماس را در 200 دقیقه پاسخگو بوده که این عدد در سیامانه فعلی به 343 تماس رسیده که به طور تقریبی ۳.۵ برابر سامانه قدیم است.

وی گفت : همچنین با توجه به مکانیزه شدن سیامانه و اضافه شدن منوی دریافت اطلاعات پرواز بر حسب شماره پرواز و یا شهر مورد نظر ، درصد بالایی از تماس‌ها نیز از این طریق صورت گرفته و اطلاعات به طور خودکار از سامانه پخش می شود که صرفه‌جویی در نیروی انسانی و زمان را به دنبال خواهد داشت .

این سامانه به صورت هوشمند و بدون نیاز به اتصال به اپراتور در صورت داشتن شماره پرواز یا کد شهر مورد نظر اقدام به ارائه اطلاعات درخواستی به صورت خودکار می‌کند.

منبع: تابناک
برچسب ها: فرودگاه اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار