استاندار خوزستان در بازدید شبانه از مراكز ديسپاچينگ برق؛
استاندار خوزستان با تشکر از صبر و همراهی مردم در زمان قطعی برق گفت:هیات دولت برای حل مشکل برق در خوزستان تصمیمات ویژه ای گرفته که انشالله در حوزه برق رسانی به پایداری و ثبات برسیم
کد خبر: ۳۷۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 13 February 2017
دکتر غلامرضا شریعتی در بازدید شبانه از مراكز ديسپاچينگ برق اهواز و استان ضمن تشکر از کارکنان زحمتکش این مرکز اظهارکرد:با همکاری و سرعت عملی که صورت گرفت خوشبختانه برق برخی از مناطق استان که در اثر بارندگی از مدار خارج شده بود مجددا در مدت زمان کوتاه وصل شد.

وی افزود:پس از بازدید از مرکز مركز ديسپاچينگ برق اهواز از مرکز استان نیز بازدیدی شد که کاکنان این مرکز نیز شبانه در حال فعالیت بودند تا پایداری برق را در منطقه ایجاد کنند.

استاندارخوزستان بیان کرد:در مرکز استان به علت شدت بارندگی در چند شهرستان،4 واحد در زمان های مختلفی از مدار خارج شده بود که در کوتاه مدت مجددا وارد مدار شدند.

شریعتی تصریح کرد:خوشبختانه اکنون وضعیت پایداری در استان حاکم شده و نیروهای توزیع برق درحال چک کردن امور هستند.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای توزیع برق در استان گفت:با طرح که در دستور اجرا قرار گرفته مراكز ديسپاچينگ برق استان به 7 مرکز خواهد رسید که ثبات و پایداری برق استان را بیشتر می کند.

استاندار خوزستان افزود: طبق توافقاتی که با وزارت نیرو شده مقرر گردید 50 مگاوات ژنراتور برای تصفیه خانه ها و مراکز ديسپاچينگ برق خوزستان خریداری شود.

شریعتی با اشاره به پی گیری های دولت دربازه مشکل برق خوزستان گفت: دولت اهتمام ویژه ای برای حل مشکل برق خوزستان دارد به گونه ای که در جلسه روز گذشته هیات دولت به طور ویژه برای حل این مشکل پرداخته و تصمیماتی برای اصلاح امور گرفته شد.امشب نیز نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور برای پی گیری امور چندین بار با بنده تماس گرفتند.

شریعتی ضمن تشکر از صبر و همراهی مردم خاطرنشان کرد:انشالله بتواینم صبر و همراهی مردم استانمان را با ایجاد امکانات جدید و با کیفیت جبران کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار