بر اساس ارزیابی شرکت آبفا کشور اعلام شد؛
وب گاه اینترنتی این شرکت در ارزیابی عملکرد وب گاه های اینترنتی شرکت های آب و فاضلاب کشور، از میان ۳۵ شرکت آبفا شهری و ۳۰ شرکت آبفا روستایی حائز رتبه الف گردید
کد خبر: ۳۷۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 13 February 2017
وب گاه اینترنتی این شرکت در ارزیابی عملکرد وب گاه های اینترنتی شرکت های آب و فاضلاب کشور، از میان ۳۵ شرکت آبفا شهری و ۳۰ شرکت آبفا روستایی حائز رتبه الف گردید.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفا اهواز ضمن اعلام این خبر، برخی از اقدامات دفتر آمار و فناوری اطلاعات این شرکت در سال جاری را عنوان نمود.

عبداله زاده گفت: استقرار پورتال جامع سازمانی شرکت ، پیاده سازی ۲۲ خدمت ابلاغ شده از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور بر روی وب سایت شرکت، استقرار و راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۵۲۲ با قابلیت های ( امکان دریافت آخرین صورتحساب مشترک، دریافت آخرین بدهی و پرداخت آن،ثبت شماره همراه مشترک و اعلام رقم کنتور در بسته) اقدامات تاثیرگذار این واحد انفورماتیک این واحد محسوب می گردد.

وی در ادامه اقدامات دیگر را شامل موارد زیر عنوان کرد:

اطلاع رسانی اثر بخش مشترکان، از روند ارائه خدمت از طریق سامانه ۲۰۰۰۱۵۲۲
بروز آوری و ارتقاء زیر ساخت شبکه در ۱۰ ایستگاه کاری
 بهره گیری از دانش مجازی سازی در تجهیزات زیر ساخت شبکه و به طبع صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری این بخش
 استقرار سیستم های مکانیزه
مانیتورینگ شبکه
مانیتورینگ سرورها
بکاپ گیری اتوماتیک در دو محل
ثبت رخدادها
بروزآوری و استقرار تجهیزات امنیت شبکه
بروزآوری و ارتقاء نرم افزارهای مورد استفاده شرکت شامل : اتوماسیون اداری، مالی و اداری رایورز، حوادث و اتفاقات ۱۲۲، MIS، اکانتینگ ،SMS Center و FTP
 نصب و بروزرسانی آنتی ویروس بر روی سرورها و سیستم های کاربران
پیاده سازی Domain controller جهت راه اندازی پایگاه اکتیو دایرکتوری و مدیریت کاربران
بروزرسانی تجهیزات برق اضطراری در محل اتاق سرور مرکزی، مشترکین منطقه۳ و مرکز حوادث و اتفاقات ۱۲۲
 بهبود دسترسی و ارتقاء نرم افزار مورد استفاده دفاتر پیشخوان دولت جهت سهولت در امر خدمات رسانی به شهروندان
برقراری ارتباط نرم افزار فروش و نرم افزار حوادث و اتفاقات و اطلاع از مجاز و یا غیر مجاز بودن اشتراک تماس گیرندگان به سامانه ۱۲۲
 برگزاری بیش از ۲۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات برای عموم کارکنان
جمع آوری آمارهای ماهیانه و تهیه گزارش جهت مدیریت بهتر فرآیندهای کاری شرکت 
عضویت مدیر دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت در شورای راهبردی دفاتر فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب کشور
کسب رتبه برتر وب سایت شرکت در ارزیابی عملکرد سال۹۴ که توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در میان ۶۵ شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی صورت پذیرفت
در ادامه به جزییات نحوه ارزیابی و انتخاب وب گاه برتر با ارائه توضیحات لازم از سوی مدیر واحد انفورماتیک و یکی از کارشناسان این واحد ، پرداخته می شود.

احمد صفدری زاده مدیر واحد انفورماتیک شرکت آبفا اهواز، در این خصوص گفت:  شرکت آب و فاضلاب اهواز برای اولین بار موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد وب سایت های اینترنتی (وب گاه) شرکت های آب و فاضلاب کشور شد .

صفدری زاده افزود: دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت توانست با رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال ماقبل ارزیابی، ۹۵.۷ درصد از امتیازات را کسب نماید .

وی پیاده سازی تمامی خدمات آب و فاضلاب ، طراحی زیبا ، محتوا ، امنیت ، راه اندازی زیر سایت پایگاه خبری و زیر سایت زبان خارجه ، از سری اقدامات انجام شده در راستای تعالی وبگاه شرکت آب و فاضلاب اهواز دانست.

فاطمه کاووسی ، کارشناس نرم افزار این واحد گفت: ارزیابی عملکرد سال۹۴ وب گاه اینترنتی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور توسط کمیته ارزیابی وب گاه ها و بر اساس شاخص های ابلاغی وزارت نیرو انجام گرفته است و نتایج کلی وضعیت شرکت ها در این حوزه طی نامه ای ابلاغ شد.

وی افزود: اطلاع رسانی در خصوص نقایص و کاستی ها و برنامه ریزی جهت رفع آنها در قالب نتایج تفضیلی از طریق سامانه ارزیابی عملکرد حوزه فناوری اطلاعات آبفا کشور در دسترس می باشد.

از نظر این کارشناس تعامل سازنده بین حوزه های مختلف سازمان اعم از روابط عمومی ، مشترکین و ... بر بهبود عملکرد وب گاه بسیار اثر گذار عمل کرد و در نهایت با تلاش های همکاران واحد انفورماتیک، وب گاه اینترنتی این شرکت رتبه الف را از میان ۳۵ شرکت آبفای شهری و ۳۰ شرکت آبفای روستایی در سراسر کشور، به دست آورد.

گفتنی است کارشناسان و مدیران شرکت های حائز رتبه برتر و یا دارای بیشترین رشد و ارتقا در سال جاری ضمن اعزام جهت بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات Cebit در کشور آلمان، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

این نتایج ارزیابی، صرفا ارزیابی وب گاه شرکت ها بوده و ارزیابی عملکرد کل واحد آمار و فناوری اطلاعات باتوجه به شاخص های دیگری صورت می پذیرد.

امید است ، تلاش روز افزون مدیران و کارشناسان، همواره باعث ارتقای درجه کیفی سازمانی در راستای ارائه خدمات بهینه، گردد.

ایجاد پورتال اینترنتی به آدرس www.aww.co.ir ، زیر پورتال اخبار روابط عمومی به آدرس www.news.aww.co.ir، پورتال خدمات الکترونیک (خدمات ۲۲ گانه مشترکین)، سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۵۲۲ جهت رفاه حال مشترکین، ایجاد سامانه الکترونیکی نظرسنجی و سامانه های ایثارگران ، پدافند غیرعامل و GIS و... خدمات ارائه شده در وب گاه اینترنتی شرکت آبفا اهواز می باشد.

 زیر پورتال های دیگری نیز از جمله مناقصات، قراردادها ، IT و سامانه امورفرهنگی و دینی آماده بهره برداری می باشند که در آینده ای نزدیک رونمایی خواهند شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت آبفا اهواز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
تبریک
امیدواریم بقیه ادارات و شرکت های خوزستان با الگو قراردادن سعی کنند جایگاه خودشون رو ارتقا بدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار