منطقه یک شهرداری امروز صبح میزبان جلسه ی شورای اداری با حضور شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق و سازمانها با موضوع بررسی عملکرد ده ماهه ی 95 مدیریت شهری بود.
کد خبر: ۳۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 13 February 2017
منطقه یک شهرداری امروز صبح میزبان جلسه ی شورای اداری با حضور شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق و سازمانها با موضوع بررسی عملکرد ده ماهه ی 95 مدیریت شهری بود.

در ابتدای جلسه، سیدخلف موسوی با تاکید بر لزوم تحقق بودجه ی مصوب سال جاری خطاب به معاونین،مدیران مناطق و سازمانها گفت: شهرداری، یک موسسه ی خدمات رسان و اجرایی است که بر اساس درآمدهای کسب شده، فعالیتهای اجرایی و عمرانی خود را در راستای ایجاد رضایتمندی عمومی  پیش می برد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کم کاری در خصوص درآمدزایی، پذیرفتنی نیست تصریح کرد: ارتباط مستقیمی میان درآمدزایی، آبادانی و توسعه ی شهر وجود دارد و هرگونه اهمال در خصوص کسب درآمد، می تواند موجب توقف فعالیت های عمرانی و توسعه ای شود.

شهردار اهواز با یادآوری راهبرد شهرداری اهواز در دوره ی اخیر، مبنی بر اهتمام پروژه های ماندگار و خدمت رسانی به مناطق محروم خاطرنشان کرد: تحقق عدالت اجتماعی ایجاب می کند که این دو راهبرد با سرعت و شدت ادامه داشته باشد.

موسوی با اشاره به لزوم دقت در درآمدزایی افزود: در کنار تحقق درآمدها، باید مراقب کرامت، حقوق انسانی و قوانین باشیم تا به طور دقیق و با مسامحه از حقوق شهروندان هم صیانت شود.

وی بر لزوم مبارزه با فساد در هر رتبه ای تاکید و اعلام کرد: مصمم هستیم با تخلفات مبارزه کنیم.انتظار بنده از مجموعه ی مدیریت شهری در کنار ارتقای کیفیت خدمات، اهتمام به سالم سازی سیستم است.

شهردار اهواز همچنین به نزدیک شدن ایام نوروز اشاره کرد گفت: ریزگردها و بحرانهای اخیر، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد و ایام نوروز فرصت مناسبی است تا بخشی از رنجها و آلام شهروندان را با ایجاد نشاط اجتماعی التیام بخشیم. در این راستا همچون سالهای گذشته از دهم تا بیستم اسفند ماه مانور نظافت و پاکسازی عمومی شهر با شعار" شهرداری در کنار مردم" برگزار می شود.

وی تشریح کرد: برای آماده شدن هر چه بهتر فضای شهر در اسفند ماه،برنامه های ویژه ای در شهرداری پیش بینی شده است.نظافت عمومی،زیباسازی و ساماندهی مناظر شهری به ویژه پارکها،رفع نواقص پارکها فضای سبز، مراکز عمومی نظیر بازارها، مناطق ساحلی و پل ها،  لکه گیری آسفالت، رنگ آمیزی جداول و خط کشی باید در دستور کار مدیران شهرداری قرار گیرد و شهر به طور کامل باید برای استقبال از سال جدید آماده شود.

سید خلف موسوی در پایان با تاکید به اهمیت خدمت صادقانه برای مردم گفت: اعتماد عمومی بالاترین سرمایه ی اجتماعی هر نهاد و دستگاه است و در شهرداری، خدمت جهادی و صادقانه می تواند این سرمایه ی ارزشمند را افزایش دهد.

در این جلسه همچنین علیرضا حلاج بعنوان رییس ستاد نوروزی معرفی شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: شهردار اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار