هر سال در روز 22 بهمن مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میشود شرکت می کنند
کد خبر: ۳۷۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 13 February 2017
هر سال در روز 22 بهمن مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میشود شرکت می کنند. 

 در راهپیمایی 22 بهمن مردم شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند. 
 
امسال هم مانند سالهای قبل مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اهواز از ساعات اولیه صبح با حضور در خیابان ها و میدان های مسیر راهپیمایی آمادگی خود را برای شرکت در این راهپیمایی اعلام داشتند.  شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استعمار و استکبار جهانی به گوش مردم دنیا رساندند.

در این روز تاریخی کارکنان سازمان آرامستانهای شهرداری کلانشهر اهواز به همراه حسین برون مدیرعامل جوان، متعهد و همیشه در صحنه خود با همراه داشتن پلاکارد ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر را به همراه دیگر شهروندان اهوازی تا مصلی نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مدیرعامل سازمان آرامستانها که پیش از این به صورت گسترده اقدام به دعوت شهروندان و مردم ولایتمدار اهواز به شرکت انبوه و میلیونی در این راهپیمایی کرده بود در این باره اظهار کرد : حضور در این راهپیمایی وفای به عهد و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و آمده ایم تا بار دیگر به دنیا ثابت کنیم که همواره تا پای جانمان از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کرده و پیرو رهبری حکیمانه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار