قائم مقام سازمان اوقاف؛
قائم مقام سازمان اوقاف با بیان عقب ماندگی های سنت حسنه وقف در دوران ستم شاهی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و با هدایت و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سنت حسنه وقف در حال رشد و پیشرفت است
کد خبر: ۳۷۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 13 February 2017
 مهندس عبدالرضا عابد در آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اجرای امینانه نیات واقفین یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری است که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

وی افزود: در گذشته یکی از شبهات در میان مردم شفاف نبودن عمل به نیات واقفین بود بنابراین یکی از اقدامات سازمان اوقاف در این راستا ایجاد شفافیت در هر لحظه برای هر فرد است.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: حوزه وقف در دوران سلطنت ستم‌شاهی دچار عقب‌ماندگی‌های بزرگی شد.

عابد با اشاره به تحول در ساختار سازمان اوقاف، ادامه داد: با تشکیل معاونت بهره‌وری اقتصادی در سازمان اوقاف تحول بزرگی در بخش سرمایه‌گذاری برای موقوفات ایجاد شده است.

وی تربیت حافظان قرآن کریم در سازمان اوقاف را یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این نهاد عنوان کرد و گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در آینده نزدیک  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیاست جابجایی مدیران، تصریح کرد: مبنای برنامه‌های سازمان اوقاف کشور تعامل، ارتباط، وحدت، ارزش‌های انقلاب، دفاع از آرمان‌های انقلاب وعمل به منویات مقام معظم رهبری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار