تأسیسات بهره‌برداری، نمکزدایی و تقویت فشار گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به شیرهای ایمنی و مانیتورهای آبپاش مجهز شدند
کد خبر: ۳۷۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 14 February 2017
رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، گفت: این پروژه با هدف مقابله موثر با حریق های ناگهانی توسط امور مهندسی و ساختمان طی دو فاز تکمیل شد . 

دکتر منوچهر حیدری نیا، تشریح کرد: در فاز اول 170 عدد شیر 4 اینچ دروازه ای به همراه اتصالات آنها نصب و راه اندازی شد و در فاز دوم این پروژه ,  ساخت , نصب و راه اندازی 170   مانیتور های آبپاش   ثابت   در دستورکار قرار گرفت که کلیه خطوط انتقالی به این تجهیزات کنترلی   مجهز شدند . 

وی، با اشاره به اینکه این پروژه 10 میلیارد ریال هزینه در برداشته است، افزود: از زمان تکمیل و راه اندازی این پروژه، تسریع در سرعت مقابله با حریق های احتمالی , ارتقاء ضریب   ایمنی پرسنل و تاسیسات زیر بنایی محقق شده است . 

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برزگترین شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که با پیاده سازی سیستم های مدیریتی و ارزیابی ریسک، طی چند سال اخیر عملکرد قابل قبولی در زمینه ارتقاء سطحی ایمنی در تاسیسات نفتی خود داشته است .

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت کارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار