عيدي شهردار موسوي به شهروندان اهوازي؛
سيد خلف موسوي شهردار اهواز طي بازديدي از مراحل پاياني احداث دومين آبنماي بزرگ كشور در پارك ٤٢ هكتاري، از آغاز به كار اين پروژه در آستانه سال جديد خبر داد
کد خبر: ۳۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 15 February 2017
سيد خلف موسوي توضيح داد: اين آبنما به لحاظ حجم و اندازه دومين آبنماي موزيكال كشور مي باشد كه با استفاده از توان متخصصين بومي استاني در آستانه راه اندازي است.

وي تصريح كرد: ابعاد استخر اين آبنما كه ٤٠ در ٨٠ متر مي باشد، تعداد ٧٠٠ نازل و پرتاب بيش از ارتفاع ٣٠ متري آبنما به تعداد ٥ نازل و سيستم برنامه ريزي پيشرفته مركزي آن از ويژگي هاي منحصر به فرد اين سامانه نشاط آفرين است كه استقرار آن در پارك ٤٢ هكتاري و ساحل كارون ، شرايط بي بديلي را براي آن ايجاد خواهد كرد.

موسوي با بيان اين مطلب كه اين آبنما تا انتهاي سال آماده بهره برداري است گفت: آبنماي بزرگ موزيكال پارك ٤٢ هكتاري به يكي از مراكز اصلي تفريحي در استان خوزستان تبديل خواهد شد و لحظات شادي آفريني براي شهروندان اهوازي مهيا مي سازد.

موسوي شهردار اهواز تاكيد كرد: شهرداري اهواز در كنار اقدامات فرهنگي، عمراني و زيربنايي كه صورت داده تلاش خواهد كرد با توجه به لزوم زيباسازي شهر مبتني بر هويت و ريشه هاي اجتماعي اهواز، در زمينه ايجاد نشاط اجتماعي نيز گام هاي موثري بردارد و ثمره بخشي از اين تلاش ها در آستانه سال جديد در معرض قضاوت شهروندان به نمايش درخواهد آمد.

شهردار اهواز همچنين گفت: اهواز شهر رودخانه اي است و مردم اين شهر به لحاظ تاريخي، انس و علاقه خاصي به آب و رودخانه دارند و احداث آبنما از اين منظر يك نماد براي پاسداشت نقش آب در تمدن و زندگي مردمان خطه جنوب است.

موسوي اظهار داشت: در شرايطي كه مردم استان دچار مشكل ريزگردها هستند و كاهش آورد رودخانه هاي منتهي و جاري به استان و دستكاري نابخردانه زيست محيطي اكوسيستم جلگه خوزستان در پيدايش و تشديد اين بحران نقش موثري داشته است، اهتمام به نمادسازي شهري با موضوعيت آب مي تواند تلنگر و يادآور اهميت اين ماده حياتي براي مردم استان خوزستان باشد و از اين منظر مورد تاكيد و حمايت مجموعه مديريت شهري است.

شهردار اهواز در پايان اين بازديد بر رعايت دقت و كيفيت در احداث پروژه هاي عمراني تاكيد كرد و دستورات لازم براي محوطه سازي و اتمام اين پروژه در موعد مقرر را صادر نمود.

منبع: تابناک
برچسب ها: سيد خلف موسوي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار