نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار ورود رئیس جمهور برای مشکلات خوزستان شد
کد خبر: ۳۷۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 16 February 2017
آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی با بیان اینکه  اعتراض به وضع موجود حق مردم خوزستان است افزود : رئیس جمهور شخصاً به مسائل خوزستان ورود کند و برخورد جدی و حساب شده با مشکلات استان داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه دولت موظف است جبران خسارات ناشی از قطعی برق و آب را به مردم خوزستان پرداخت کنند اظهارداشت : در سفر اخیر رئیس جمهور به خوزستان نمایندگان استان در مجلس خبرگان از شخص استاندار خواستند جلسه ای با حضور علما و نمایندگان مجلس خبرگان با رئیس جمهور تنظیم کنند تا مسائل و مشکلات استان   با شخص رئیس جمهور به صورت  کارشناسی و علمی بررسی شود که متاسفانه  این امر به این علت  که سفر طرح محور است فراهم نشد.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ناامید توصیف کردن به پرداخت خسارات ناشی از قطعی آب و برق در خوزستان ادامه داد :  بحران‌های اخیر خسارات جبران ناپذیری را رفته به رفته به خوزستان وارد خواهد کرد و استان سالهاست از مساله ریزگردها ، برخی سهل انگاریها و عدم مدیریت ها رنج می برد و  انتظار می‌رود دولت تحقیق ویژه‌ای در این زمینه انجام دهد.

 وی گفت : مساله ریزگردها و انتقال آب استان به تدریج در حال منحل کردن زندگی مردم است تا زمانی‌که برای حل مشکلات استان ستاد ویژه تشکیل نشود و نظر بزرگان و علماء در رابطه با تقویت زیر ساخت‌های خوزستان و اعتبارات تخصیص شده تشکیل نشود این مشکلات ادامه خواهد داشت و مردم حق دارند اعتراض کنند، اگر مردم استان‌های دیگر بودند اعتراضات بیشتر و بدتر بود اما خوزستانی‌ها مدارا و نجابت کردند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود : 10 روز پیش اعلام کردم این مشکلات تکرار خواهد شد و همه شاهد بودید که دوباره تکرار شد و این یعنی نبود تشکیلات مشخص که مسائل استان را هدایت کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار