شهردار اهواز اعلام کرد؛
سیدخلف موسوی ازروند بازسازی و احداث بخش های جدیدی شامل آزمایشگاه و داروخانه و نیز دندانپزشکی کلینیک عمومی شهرداری اهواز بازدید کرد
کد خبر: ۳۷۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 16 February 2017
سیدخلف موسوی ازروند بازسازی و احداث بخش های جدیدی شامل آزمایشگاه و داروخانه و نیز دندانپزشکی کلینیک عمومی شهرداری اهواز بازدید کرد.

شهردار اهواز در حاشیه ی این بازدید با اشاره به لزوم توجه به سلامت کارکنان، کارگران و مجموعه ی فعال مدیریت شهری گفت: توجه به این اصل مهم همواره از دغدغه های من بوده است و بازسازی کامل و احداث بخش های تازه در کنار درمانگاه مرکزی شهرداری اهواز نیز در این راستا و مبتنی بر نیازسنجی های دقیق و علمی و حساب شده صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: درمانگاه بزرگ شهرداری اهواز که در هسته مرکزی شهر قرار دارد می تواند به صورت روزانه نیاز صدها نفر از کارکنان شهرداری و سایر شهروندان را برطرف نماید.

موسوی با معرفی قسمتهای مختلف این درمانگاه تصریح کرد: مجموعه ی جدید شامل چهار بخش دندانپزشکی، کلینیک پزشکی عمومی، بخش های تخصصی عمومی، داروخانه و آزمایشگاه بوده که با هدف رفاه حال پرسنل و کاهش هزینه های درمانی آنها و همچنین خدمت رسانی به کلیه ی شهروندان در حال احداث و بازسازی است.

وی در تشریح این بخش ها اظهار داشت: بخش های تخصصی این مجموعه ی درمانی شامل رشته های داخلی، قلب، اطفال، زنان، گوارش و چشم پزشکی با تجهیزات کامل است و در کلینیک پزشکی عمومی اقداماتی نظیر تزریقات، پانسمان و عمل های سرپایی نیز صورت می گیرد.

شهردار اهواز به تسهیلات در نظر گرفته شده جهت پرسنل شهرداری اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است که در بخش کلینیک عمومی پزشکی، ویزیت پزشکان با 50 درصد تخفیف  برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته  شود.

موسوی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام آموزشی شهرداری در خصوص بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و کارکنان، تصریح کرد: برگزاری همایش های درمانی با هدف ارتقا بهداشت روانی و بالینی و خانواده های آنان و آگاهی بخشی عمومی با بیماری های دیابت و سرطان و اصلاح فرهنگ تغذیه و کنترل استرس، ایجاد بخش بهداشت حرفه ای، بهداشت خانواده از جمله اقدامات شهرداری در حوزه ی سلامت عمومی است.

شهردار اهواز گفت: به زودی بخش طب کار این درمانگاه نیز راه اندازی خواهد شد تا با چکاب دوره ای سلامت کارکنان و نیز نیروهایی که در معرض چالش هایی مثل آلودگی صوتی و آلایندگی هستند را کنترل نماییم.

سیدخلف موسوی در پایان اظهار داشت: در فازهای بعدی ایجاد پاراکلینیک های درمانگاهی با هدف تامین نیاز جامعه هدف، همچون داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی در این مجموعه درمانی صورت خواهد گرفت و به زودی کلینیک عمومی و تخصصی ویژه ای نیز در منطقه امانیه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
برچسب ها: سیدخلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار