در جلسه ای با حضور شهردار، معاونین و اعضای محترم شورای اسلامی شهر؛ مشاورین ورزش محلات در سطح مناطق هشتگانه شهر اهواز معرفی شدند.
کد خبر: ۳۷۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 16 February 2017
سیدخلف موسوی شهردار اهواز گفت:ورزش، پایه سلامت و زمینه ساز شادابی در جوامع انسانی است و به دلیل نقش مثبت و تاثیر تحول آفرین و مهمی که دارد، هرچه در این بخش سرمایه گذاری شود نتیجه بخش خواهد بود.

شهردار اهواز تصریح کرد: مشغله های عمرانی و عقب ماندگی های تاریخی شهرداری ها، نباید آنها را از انجام وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود باز دارد و توجه به ایجاد زیرساخت های ورزشی در سطح شهر از سرفصل های مهم در بحث کارکرد اجتماعی و مدیریت شهری است.

سیدخلف موسوی اظهار داشت: معتقدم شهر اهواز در زمینه سرانه های ورزشی بسیار محروم است؛ اما در دوره اخیر فعالیت های چشمگیری برای رفع این عقب ماندگی صورت گرفت و امیدواریم با اتمام      برنامه های تعریف شده به سرانه مناسبی دست یابیم.

 وی افزایش سرانه های ورزشی از 12 به 72 زمین ورزشی را گام بلندی در جهت جبران عقب ماندگی های شهر اهواز در بخش ورزش محلات دانست و ادامه داد: کار احداث 17 زمین ورزشی دیگر که با استفاده از چمن مصنوعی و سایر ملزومات ورزشی تجهیز شده است، نیز به زودی به اتمام رسیده و به مردم شریف اهواز تقدیم خواهد شد.

سید خلف موسوی خاطر نشان ساخت: بانوان اهوازی دارای کمبودهای زیادی در حوزه امکانات ورزشی هستند و علی رغم احداث دو پارک بانوان که دارای مجموعه ورزشی جهت استفاده بانوان در فضای باز می باشند، باید گام های بیشتری برای رفع محرومیت این عزیزان برداشت.

 شهردار اهواز ادامه داد: ورزش همگانی فضای جامعه را تلطیف خواهد کرد و باید بوستان ها ، بلوارها و فضای سبز موجود در شهر برای استفاده ورزش دوستان، ساماندهی شود و ساخت پیست های دوچرخه سواری و ایستگاه های تندرستی و سامانه نشاط ورزشی در همین راستا می باشد.

 موسوی توضیح داد: شهرداری اهواز با وجودی که تکلیف قانونی مستقیمی نداشته است، تا حد توان از هیات های ورزشی و تیم های باشگاهی حمایت کرده است چرا که اعتقاد داریم نمی توان نسبت به زمینه های مورد علاقه مردم بی تفاوت بود.

 سیدخلف موسوی در پایان با تقدیر از تلاش های مشاورین ورزش محلات، گفت: شما در واقع رابطین بدنه ورزش محلات و مجموعه مدیریت شهری هستید و انتظار من رفع مشکلات فی مابین و تلاش برای تبدیل اهواز به یک شهر سلامت با اهتمام به ورزش همگانی است.

منبع: تابناک
برچسب ها: مناطق هشتگانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار