استاندار خوزستان؛
اگر انتقال آب برای مصارف شرب صورت می‌گیرد باید کارشناسان خوزستان را درباره میزان آب موردنیاز برای انتقال توجیه کنند. خوزستان با انتقال آب برای مصرف شرب در صورت عمل کارشناسی شده، مشکلی ندارد
کد خبر: ۳۷۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 16 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه اقتصاد خوزستان اظهارداشت: با توجه به اینکه مردم خوزستان شرایط سختی را در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی  تحمل کردند امروز نباید مردم خوزستان برای باردیگر شرایط سخت و بحرانی را تجربه کنند در این زمینه باید تمهیدات لازم لحاظ شود.

وی افزود: تعداد ترانس و مقره‌های برق در خوزستان زیاد است و برای مرتفع کردن مشکلات اخیر، در این مدت زحمات زیادی کشیده شد امیدواریم دیگر شاهد چنین شرایطی نباشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه وزارت نیرو سیستان و بلوچستان را به عنوان پایلوت برای عایق سلیکون راوری خطوط برق انتخاب کرده ، گفت: وزارت نیرو علت عدم انتخاب خوزستان به عنوان استان پایلوت را هزینه‌های بالا  بیان کرده است ولی آیا هزینه پایلوت شدن خوزستان بیشتر از هزینه تولید ۸۰۰ بشکه نفت است؟

شریعتی بیان کرد: با توجه به اینکه قطعی برق پیش آمده در روزهای اخیر به نگهداری سیستم برق مرتبط است باید مسئولان مربوطه در زمینه نگهداری سیستم برق گزارشی ارائه کنند به دلیل اینکه ممکن است شرکت پیمان‌کاری که نگهداری برق منطقه‌ای را برعهده دارد به وظایف خود عمل نکرده است.

استاندار خوزستان با اشاره به طرح انتقال آب خطاب به وزارت نیرو گفت: اگر انتقال آب برای مصارف شرب صورت می‌گیرد باید کارشناسان خوزستان را درباره میزان آب موردنیاز برای انتقال توجیه کنند. خوزستان با انتقال آب برای مصرف شرب در صورت عمل کارشناسی شده، مشکلی ندارد.

وی افزود: وزارت نیرو پیش از دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه انتقال آب تنها برای مصرف شرب صورت گیرد، آب را برای مصارف شرب و صنعت منتقل می‌کرد و پس از دستور رئیس جمهور میزان آب انتقالی بیشتر از میزان آب مورد نیاز برای شرب است اما وزارت نیرو همچنان اعلام می‌کند که این میزان آب تنها برای شرب است.

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار