در بازدید مشاور وزیر نیرو از سد دز مطرح شد؛
سد و نیروگاه دز از سوی وزارت نیرو و با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان، از میان سدها و نیروگاه های برق آبی کشور به عنوان پروژه پایلوت مدیریت ریسک برگزیده شد
کد خبر: ۳۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 16 February 2017
 این انتخاب در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ریسک در حوزه صنعت آب و برق صورت گرفته است.

بر همین اساس، "محسن غفوری آشتیانی" مشاور وزیر نیرو در مدیریت ریسک، به همراه هیئتی از متخصصان علم مدیریت  ریسک و نماینده سازمان آب و برق خوزستان از سد و نیروگاه دز بازدید کرد.

در جلسه ای که با حضور "سعید رئوفی نسب" مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز برگزار شد، راهکارهای آغاز مطالعات ریسک در برابر سوانح طبیعی، حوادث غیر مترقبه و همچنین ارزیابی ریسک سازمانی در سد دز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مشاور وزیر نیرو در مدیریت ریسک در این جلسه ضمن اشاره به خط مشی وزارت نیرو بر اهمیت اجرای نظام نامه مدیریت ریسک در حوزه صنعت آب و برق و لزوم مشارکت فعال پرسنل سد و نیروگاه دز تاکید کرد و گفت: امیدواریم با اجرای درست این پروژه در سد دز، بتوانیم به یک الگوی موفق و قابل تعمیم به سایر سدها و نیروگاه های برق آبی کشور دست یابیم.

رئوفی نسب مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز  نیز ضمن ابراز خرسندی از  انتخاب سد دز به عنوان پایلوت این پروژه، با اشاره به ویژگی های خاص سد و نیروگاه دز گفت: همه پرسنل سد و نیروگاه دز آمادگی کامل دارند تا در اجرای این پروژه مشارکت فعال داشته باشند.

منبع: تابناک
برچسب ها: سعید رئوفی نسب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار