معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تداوم امدادرسانی در مناطق سیل زده و درگیر برف و کولاک استان خبر داد
کد خبر: ۳۷۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 18 February 2017
صادق سلامت با توجه به بارش شدید برف و کولاک از روز پنجشنبه در محور تاراز ـ چهارمحال و بختیاری گفت : این امر مشکلاتی برای مسافران و گردشگران به وجود آورده است.


وی با اشاره به حضور 4 تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این محور افزود: تاکنون بیش از 900 خودروی سواری، اتوبوس و مینی بوس توسط عوامل هلال احمر، راه و ترابری، راهداری و نیروی انتظامی رهاسازی شده است.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: همچنین با اشاره به شرایط جوی و عدم ایمنی جاده برای عبور و مرور وسایل نقلیه، با همکاری ستاد مدیریت بحران اندیکا ، بیش از 700 مسافر در مدرسه شبانه روزی چلو و پایگاه امداد و نجات و راهدارخانه تاراز، اسکان اضطراری شدند.

سلامت گفت: با توجه به اسکان اضطراری مسافران در راه مانده، لوازم و ملزومات امدادی از قبیل والور گرمایشی، پتو و مواد غذایی در اختیار این افراد قرار گرفت.

وی با اشاره به بارش شدید برف در برخی از مناطق شهرستان باغملک اظهار کرد: عصردیروز یک خانوار 4 نفره به همراه یک دستگاه خودرو در منطقه امامزاده عبدالله این شهرستان گرفتار برف و کولاک شدند که عملیات رهاسازی و انتقال به منطقه امن توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر باغملک انجام شد.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در منطقه کوه تشان بهبهان نیز 3 خانوار عشایری در اثر سیل و بارندگی شدید دچار آسیب شدند که عملیات امدادرسانی و توزیع اقلام معیشتی و زیستی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان انجام شد.

از ابتدای هفته گذشته، یک سامانه بارشی در استان وارد شد که برخی ازمناطق را تحت تأثیر خود قرار داد و بارش باران و برف سنگین در تاراز اندیکا، امامزاده عبدالله باغملک و کوه تشان بهبهان خساراتی را به وجود آورد.

منبع: تابناک
برچسب ها: صادق سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار