به منظور پیگیری مشکلات و موانع توسعۀ صنعتی صورت گرفت؛
نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعۀ صنعتی استان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی شد
کد خبر: ۳۷۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 18 February 2017
 مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به همراه اعضای این هیأت با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند،  در این نشست که نورالله حسن زاده رئیس سازمان صنعت و معدن و امید حاجتی رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان خوزستان نیز حضور داشتند مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعۀ صنعتی خوزستان مطرح شد.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ساز آشنایی با آخرین تحولات صورت گرفته دربخش صنعتی استان و همچنین پی بردن به مشکلات صنعت گران می شود بنابراین مداوم بودن این نشست ها یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: مجموعه بانک های استان باید همکاری و توجه مضاعفی نسبت به تسریع در روند ارائه تسهیلات و تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی داشته باشند تا بدین ترتیب شاهد رونق بازار عرضۀ تولیدات درون استانی و همچنین کاهش نرخ بیکاری در خوزستان باشیم.

در ادامه؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت بیان کرد: ایجاد و تکمیل زیر ساخت های عمرانی به منظور جذب سرمایه گذاران جدید و تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران موجود از اولویت های مهم ما به شمار می رود و در این راستا اقدامات بسیار مناسبی نیز صورت گرفته است و نمونۀ آن بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب رامهرمز در روزهای اخیر به عنوان هفتمین تصفیه خانۀ شهرک های صنعتی استان با حضورمدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشورمی باشد.

اخلاق محمدیان ادامه داد: موانع موجود در مسیر توسعۀ صنعتی خوزستان باید مرتفع شوند زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی مستلزم افزایش تولید، کیفیت و رونق بازار تولیدات درون استانی می باشد که این امر تا زمانی که شرایط برای صنعت گران و تولید کنندگان تسهیل نیابد تحقق نخواهد یافت.

همچنین اعضای هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و رئیس سازمان صنعت و معدن استان به بیان مشکلاتی مانند عملکرد بانک های استان در ارائه تسهیلات به تولید کنندگان، سازمان های بیمه گر و مشکلات مالیاتی پرداختند و خواهان رفع موانع مذکور و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در بخش صنایع کوچک و متوسط خوزستان که منجربه افزایش اشتغال زایی بومی می شود شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار