مدیرعامل پتروشیمی کاویان خبر داد؛
تزریق اتیلن به خط لوله اتیلن غرب از سوی پتروشیمی کاویان بدون وقفه ادامه دارد و مشکلی برای تامین نیاز مجتمع های واقع در مسیر خط وجود ندارد
کد خبر: ۳۸۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 19 February 2017
تزریق اتیلن به خط لوله اتیلن غرب از سوی پتروشیمی کاویان بدون وقفه ادامه دارد و مشکلی برای تامین نیاز مجتمع های واقع در مسیر خط وجود ندارد.

مدیرعامل پتروشیمی کاویان، از تزریق بدون وقفه اتیلن به خط اتیلن غرب با وجود بارش برف و باران درکشور خبر داد و گفت: در شرایط نامناسب آب و هوایی نیز با مدیریت بدون وقفه اتیلن به خط غرب تزریق کردیم.

رمضان اولادی با اشاره به اینکه برای مدت کوتاهی یکی از واحدها دچار مشکل شد، اما ارسال اتیلن به خط بدون وقفه صورت گرفت، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده خوراک مجتمع های واقع در مسیر خط لوله اتیلن غرب را تامین می کنیم.

وی افزود: مقدار تزریق اتیلن به خط اتیلن غرب کاهش پیدا نکرده است و همچنان بدون وقفه ۱۵۰ تن در ساعت اتیلن به خط تزریق می شود.

ساخت خط لوله اتیلن غرب با مصوبه هیئت وزیران در سال ١٣٨١ با هدف توسعه مناطق کمتر توسعه یافته در دوره وزارت مهندس زنگنه در وزارت نفت آغاز شد و این خط از مبدا پارس جنوبی تا استان های آذربایجان غربی و شرقی امتداد دارد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پتروشیمی کاویان، اتان دریافتی از پارس جنوبی را به اتیلن تبدیل کرده و به خط لوله اتیلن غرب تزریق می کند که این اتیلن از ١١ استان عبور کرده وخوراک ١٢مجتمع پتروشیمی ساخته شده یا در حال احداث با سرمایه گذاری 8.5 میلیارد دلاری را تامین خواهد کرد.

خط لوله اتیلن غرب خوراک مجتمع های پتروشیمی واقع در استان های خوزستان، فارس، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و شرقی، ایلام و همدان را تامین می کند.
منبع: تابناک
برچسب ها: رمضان اولادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار