سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان؛
بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد تومان در قالب ۹ هزار و ۲۴۹ فرصت اشتغالزایی در استان تعریف شده است
کد خبر: ۳۸۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 20 February 2017
 سید علی بحرینی در جلسه جذب فرصت های سرمایه گذاری اظهار کرد: کلا جلسات ستاد جذب و حمایت سرمایه گذاری در خصوص تسهیل روند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری در استان است.

وی افزود: در چند بخش در حال فعالیت هستیم. یکی، بحث تفاهمنامه با ستاد اجرایی فرمان امام که ۱۵ هزار میلیارد تومان سقف آن است. یکی دیگر هم بخش تفاهمنامه هایی است که به دنبال برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان منعقد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی را نیز داریم، تصریح کرد: جمعا بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد تومان در قالب ۹ هزار و ۲۴۹ فرصت اشتغالزایی در استان تعریف شده است.

بحرینی عنوان کرد: حدود ۲۱ دستگاه در صدور مجوزها درگیر هستند و هر کدام روند کندی داشته باشند روند صدور مجوزها و شروع فعالیت پروژه های سرمایه گذاری را تسهیل می کنیم.

وی بیان کرد: برای تسهیل فرآیند و تغییر آن از حالت سنتی به روش های مکانیزه به منظور تحقق پنجره واحد الکترونیک به معنای واقعی مطالعات خوبی انجام شده و مشاوره هم گرفته ایم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اگر سرمایه گذاری به استان مراجعه کرد باید ظرف مدت دو هفته بتواند مجوزهای لازم را دریافت کند.

بحرینی در پایان گفت: هشت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان (۴۰۰ میلیون یورو) تفاهمنامه در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان منعقد شده که باید تبدیل به قرارداد شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: معاونت اقتصادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار