شرایط اضطراری و ناپایداری وضعیت هوا به صورت اثربخش در شرکت آب جنوب شرق خوزستان مدیریت شد
کد خبر: ۳۸۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 20 February 2017
"ناصر خلج کامرانی" مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق با بیان این مطلب گفت: با شروع بارندگی و ایجاد اختلال در وضعیت شبکه توزیع برق، کمیته پیشگیری از بحران شرکت آب جنوب شرق به صورت هوشمندانه شرایط بوجود آمده را مدیریت کرد.


وی خاطرنشان کرد: گروه های عملیاتی به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و سرریز آن طبق سناریوی از پیش تعیین شده نسبت به راه اندازی دیزل ژنراتورها در تاسیسات ایستگاه های پمپاژ فشارافزای منصوری 1و2 و تصفیه خانه های مرغزار و سربندر اقدام کردند.


همچنین با بررسی و شناسایی علل قطعی خطوط انتقال برق و پیشگیری رفع مشکلات پیش آمده، از طریق امور برق شهرستان کارون و بندرامام، موفق به پایداری مجدد برق در تاسیسات شدند.

کامرانی در تشریح این موفقیت افزود: وحدت و همدلی کارکنان در پیگیری سریع کارها، مشخص بودن وظایف واحدها در شرایط بحرانی و رعایت نکات ایمنی را از مجموعه  عوامل موثر در کنترل و مدیریت شرایط اضطرار دانست.

وی اضافه کرد: به رغم قطعی برق به مدت 16 ساعت با برنامه ریزی صحیح توانستیم انتقال آب را مدیریت نموده و از قطعی آن در شهرها و صنایع واقع درجنوب شرق استان جلوگیری کنیم.


مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق در پایان از تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان شرکت تشکر و خواستار حفظ این آمادگی تا عادی شدن وضعیت جوی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار