فیلم 'یک اتفاق کوچک' ساخته سید مرتضی سبز قبا به چهاردهمین جشن تصویر سال راه یافت
کد خبر: ۳۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 20 February 2017
 این فیلم به زندگی مرد جوانی می‌پردازد که آرزویش این است که او هم روزی در سینما حضور داشته باشد و تصویرش روی پرده‌ی سینما نقش ببندد.

فیلم داستانی 'یک اتفاق کوچک' به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا پیش از این در بخش مسابقه دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم پرواز تهران، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Kanyakumari هندوستان، جشنواره بین‌المللی فیلم پنج قاره ونزوئلا و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم Merida Fecime مکزیک حضور داشته و به نمایش درآمده است.

اسامی عوامل تولید این فیلم عبارتند از: سید مرتضی سبزقبا (نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان)، محمد زربخش (صدابردار نریشن)، حسین قورچیان (صداگذار)، حمید تجلی‌فرد (عکاس)، حجت کایدخورده، (تیتراژ)، سید عزیز رودبندی (مترجم)، حمید تجلی‌فرد (مجری طرح)، با همکاری نادر سعادتی فرد (رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول) و با حضور مجید اردلان، علی قاسمی- و به تهیه‌کنندگی سید رضا سبزقبا.

سید مرتضی سبزقبا پیش از این در نهمین، دهمین و سیزدهمین جشن تصویر سال با فیلم‌های 'برای او'، 'آن‌ها' و 'از ما' در این رویداد ملی سینمایی حضور داشته است.

فیلم 'یک اتفاق کوچک' روز سه شنبه ٣ اسفندماه ١٣٩٥، سانس ١٨ تا ٢٠ در تالار استاد جلیل شهناز خانه‌ هنرمندان ایران و در قالب چهاردهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به نمایش درمی‌آید.

امسال ٢١٦ اثر از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشن توسط هیات انتخاب شامل پیروز کلانتری، ساعد نیک زاد، پریوش نظریه، ‏مهدی باقری و با کمک مهدی مختاری انتخاب شدند. کمال تبریزی، ‏محسن امیریوسفی و هومن بهمنش نیز آثار بخش مسابقه را داوری می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار