اولین نشست مشترک مدیران شرکت ABB سوئیس با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص نحوه استفاده از توانمندی های این شرکت چند ملیتی برگزارشد
کد خبر: ۳۸۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 05 March 2017
 محمود دشت بزرگ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در این نشست گفت: ما علاقمند هستیم از تجربیات و تخصص این شرکت بزرگ  در شبکه برق خوزستان استفاده کنیم .

وی ادامه داد: بسیار جای خوشبختی است که شرکتABB  بعد از برجام توانسته در بازار ایران حضور پیدا کند و یقیناً می تواند  سرمایه گذاری های خوبی در کشور و استان خوزستان در زمینه صنعت برق  با تعامل دو سویه داشته باشد.

دشت بزرگ تصریح کرد: دراستان خوزستان افراد متخصص و توانمندی وجود دارد که امیدواریم شرکت ABB  بتواند در رده های مدیریتی، ایمنی، فنی و تجهیزات برق به این نیروها آموزش های لازم را بدهد. 

سپس تعدادی از مدیران شرکت ABB  به بیان دیدگاههای خود در باره نحوه همکاری  با شرکت برق منطقه ای خوزستان و دیگر شرکت ها در استان خوزستان پرداختند و همچنین  اعلام آمادگی کردند در آغاز این همکاری  از طریق ماشین های سیار مدرن که در دنیا تعداد چهار دستگاه از آنها وجود دارد ، تست ترانسفورماتورهای شبکه برق  خوزستان را  با ضمانت آن شرکت انجام دهند .

در ادامه این جلسه مسوولان شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت تعمیر و نگهدای انتقال نیرو خوزستان  با مدیران  شرکت  ABB  در خصوص موضوعات مرتبط به بحث و تبادل نظر فنی پرداختند .

گفتنی است گروه ABB یک شرکت چندملیتی سوئیسی- سوئدی است، که دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ قرار دارد و عمدتاً در زمینه‌های برق قدرت و تکنولوژی اتوماسیون فعالیت می‌کند. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های مهندسی دنیاست که در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت می‌ کند و حدود ۱۱۷ هزار کارمند دارد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار