استاندار خوزستان گفت؛
مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر باعث شور و نشاط در شهر اهواز می شود
کد خبر: ۳۸۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 05 March 2017
دکتر غلامرضا شریعتی شنبه شب در نشست هماهنگی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: باید جو استان و به خصوص شهر اهواز را برای برگزاری این مسابقات آماده کنیم زیرا این رویداد ورزشی ،نشاط و شادابی قشر جوان را به همراه خواهد داشت.

استاندار خوزستان خطاب به شهرداری اهواز گفت: باید هر چه سریع تر فضای تبلیغاتی شهر برای برگزاری این مسابقات مهیا شود ،این رقابت ها بین المللی و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان این که در طول برگزاری مسابقات باید دقت لازم صورت گیرد تا مشکلی به وجود نیاید افزود: انتظار داریم همه مسولان وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند زیرا یک مشکل کوچک تمام زحمات مجموعه استان را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

شریعتی با اشاره به این که همه کمیته ها وظایف محوله خود را با حساسیت ویژه ای دنبال کنند عنوان کرد: امیدواریم که کارها همچنان با سرعت به جلو رود و مشکلات موجود برطرف شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جنبه بین المللی بودن این مسابقات آبروی نظام و کشور در میان است لذا همه مسولان مربوطه موظف به اجرای تعهدات خود هستند و حتی اگر دستگاه ها اعتبار لازم را تامین نکنند ،ما این موضوع را برطرف می کنیم.

استاندار خوزستان درباره تعهد شرکت فولاد خوزستان برای تامین 15 دستگاه خودرو برای حمل و نقل شرکت کنندگان خارجی مسابقات گفت: این موضوع را شخصا و هر چه سریع تر پیگیری می کنم،همچنین سازمان آب و برق باید تعهد 300 میلیون تومانی خود برای تامین تخته و تجهیزات لازم برای این مسابقات انجام دهد.

وی با اشاره به این که برگزاری این مسابقات برای صدا و سیما یک کار تولیدی محسوب می شود و باید به صورت پخش زنده انجام شود افزود: چندی پیش برای برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیما حدود 13میلیاردریال به صدا و سیما استان پرداخت کردیم، لذا انتظار داریم که مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر به صورت پخش زنده پوشش خبری داده شود.

در ادامه این نشست مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خوزستان گفت: مهمترین مشکلی که در برگزاری مسابقات بر سر راهمان قرار دارد بحث اسکان و حمل و نقل ورزشکاران خارجی و داخلی است.

وی افزود: در هتل نادری تا ظرفیت 90 نفر اتاق اختیار کردیم و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کردیم اما متاسفانه تاکنون از هتل نیشکر جواب مثبت دریافت نکردیم.

غلامرضا داودی نژاد عنوان کرد: قطعا اگر مشکل هتل نیشکر برطرف شود به کمک هتل نادری و هتل نفت مشکل اسکان ورزشکاران خارجی و داخلی برطرف می شود اما موضوع حمل و نقل باید مورد بررسی قرار گرفته و به ارگان های مربوطه دستور داده شود که به تعهدات خود عمل کنند.

دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر از 19 تا 24 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار