مریم ابریشم کار عضو شورای شهر اهواز؛
در جلسات اولیه شورای شهر بنده طرحی را ارائه نمودم که جهت شفاف سازی افکار عمومی اموال اعضاء شورا و مدیران شهرداری قبل و بعد از تکیه بر کرسی مربوطه مورد بررسی قرار گیرد
کد خبر: ۳۹۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 08 March 2017
مریم ابریشم کار عضو شورای شهر اهواز؛
اموال اعضای شورای شهر، روسای سازمانها و شهرداران بررسی شود
در جلسات اولیه شورای شهر بنده طرحی را ارائه نمودم که جهت شفاف سازی افکار عمومی اموال اعضاء شورا و مدیران شهرداری قبل و بعد از تکیه بر کرسی مربوطه مورد بررسی قرار گیرد

به گزارش تابناک خوزستان؛مریم ابریشم کار عضو شورای شهر اهواز در گفتگوی با خبرنگار تابناک خوزستان گفت : در جلسات اولیه شورای شهر بنده طرحی را ارائه نمودم که جهت شفاف سازی افکار عمومی اموال اعضاء شورا و مدیران شهرداری قبل و بعد از تکیه بر کرسی مربوطه مورد بررسی قرار گیرد .

وی افزود :  در ارتباط با سایر دستگاهها و نهادها هم این روش مانع از تعدی به اموال عمومی و بیت المال خواهد بود. 

بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که مکرر در ارتباط با مقابله  و برخوردبا فسادهای مالی و اداری در شهرداری ها و سازمان ها و سایر موسسات و نهادها می بایستی نهایت دقت و احتیاط در خصوص بودجه و اموال این موسسات صورت گیرد. 

ابریشم کار افزود :متاسفانه امروزه با توجه به مشکل پیش آمده در شهرداری اهواز خواستار اشد مجازات بر اساس قوانین قضایی کشور در خصوص متخلفان  و بررسی اموال کلیه اعضای شورا و مدیران شهرداری میباشیم . 

عضو شورای شهر اهواز گفت :استان خوزستان بعنوان قلب تپنده ایران ظرفیت های بالقوه ای از نفت و گاز و زمین های کشاورزی تا پتانسیل های موجود آبی و ارتباطات بین المللی خاکی و آبی خواستگاه مناسب و مرکز ثقل توجه سرمایه گذاران در حوزه های مختلف بوده و هست. 

یکی از مهمترین عوامل توسعه سرمایه گذاری امنیت مالی سرمایه گذار بوده و مطمئنا مشکلات پیش آمده امروز منتج به از بین رفتن فرصت های سرمایه گذاری در استان و اهواز بعنوان مرکز استان می شود.

 از سویی استان خوزستان بلحاظ نیروهای متخصص و توانمند از ظرفیت ویژه ای برخوردار است که چنانچه بصورت شایسته بکار گرفته شوند راه صحیح برون رفت از این گونه معضلات بشمار می رود.

وی به عملکرد شورای چهارم و شهرداری اشاره کرد و گفت: در دوره چهارم شورا علارغم تحریم های بین المللی موجود و رکود ساخت و ساز که ارتباط مستقیم با محقق شدن  بودجه شهرداری دارد کارهای ماندگاری هم در شهر اهواز انجام شد و یا در حال انجام است که از جمله آنها می توان پروژه های عمرانی و ترافیکی نظیر تقاطع های غیر همسطح شهید بندر، پل شهید دقایقی، زیر گذر شریعتی بعنوان محل های گره های ترافیکی، در حوزه ورزشی  توسعه فضاهای ورزشی ،راه اندازی نهضت آسفالت خصوصا در مناطق کم برخوردار، در حوزه کاهش آلودگی ها توسعه فضاهای سبز و کمربند سبز اهواز و اصلاحات صورت گرفته در قراردادهای خدماتی و غیره می توان نام برد. 

مطمئنا مسیر توسعه جهت انجام امور خدماتی و عمرانی و سرمایه گذاری هموار شده و امیدواریم در آینده نزدیک به ایده آل های مد نظر دست پیدا کنیم.

دکتر ابریشم کار در پایان گفتگوی خود با تابناک خوزستان گفت از تمامی مراجع امنیتی و قضایی که هوشیارانه بعنوان چشمان بینای نظام در حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجدانه و جهادی در مقابله با سایر تخلفات تلاش می کنند کمال تشکر را داشته باشیم و انشالله متخلفین خصوصا در حوزه های مرتبط با بیت المال مطابق قانون به مجازات عمل خود برسند.

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر ابریشم کار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار