استاندارخوزستان گفت؛
وزارت نفت برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب مناطق محروم، مبلغ 150میلیارد تومان اختصاص داد که 60میلیارد تومان را در سال جاری و 90میلیارد تومان را در سال آینده پرداخت می کنند
کد خبر: ۳۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 09 March 2017
استاندار خوزستان با اشاره به طرح های آب و فاضلاب مناطق محروم کوی ملاشیه، عین دو، منبع آب،مجاهد، رمضان، مشعلی، زرگان و... گفت: وزارت نفت برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب  مناطق محروم، مبلغ 150میلیارد تومان اختصاص داد که 60میلیارد تومان را در سال جاری و 90میلیارد تومان را در سال آینده پرداخت می کنند.
 
 دکتر غلامرضا شریعتی در نشست کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد،اظهارکرد: با توجه به تعیین اعتبار برای حل مشکل آب و  فاضلاب مناطق ملاشیه، عین دو،کوی سیاحی، شلنگ آباد،کوی انقلاب حصیر آباد،کوی رمضان،کوی مشعلی، زرگان انتظار می رود هر چه زودتر مشکل آنها حل شده و شهرداری برای تکمیل آسفالت و دیگر خدمات وارد عمل شود.
 
وی خطاب به مدیران آب و فاضلاب در خواست کرد: با توجه به ابلاغ اعتبارات از سوی وزارت نفت کار خود را شروع کنند .
 
شریعتی با انتقاد از توزیع غیر قانونی برخی ماشین های توزیع کننده آب در سطح  شهر افزود: این ماشین ها به دلیل عدم برخورداری از کد آب توزیع آنها غیر قانونی است و نیروی انتظامی باید با جدیت این کار را پیگیری کند.
 
استاندارخوزستان تصریح کرد: به نظر می رسد پلیس راهور و نیروی انتظامی مسئله نظارت بر توزیع آب را جدی نگرفته اند جمع آوری این ماشین ها کار سختی نیست و به زودی باید اقدام شود.
 
شریعتی خطاب به شهردار اهوازبا بیان اینکه یکی از الزامات ساختمان های بزرگ اداری و تجاری تعریف اتاق مادر و کودک در آنها است در خواست کرد: در پایان کار ساختمانی احداث فروشگاه ها ی بزرگ و پاساژ ها اتاق کودک و مادر پیش بینی شود.به طور حتم میزان مراجعات خانم ها به اماکنی که بیشترین خدمات را دارند بیش از سایر اماکن است.
 
وی به مدیر کل امور شهری ،شهرداری و شورای شهر پیشنهاد کرد: چنانچه در خصوص تعریف اتاق کودک و مادر در فروشگاه و امان تجاری بزرگ دستور العملی وجود ندارد به واسطه کارشناسان مربوطه در این مورد به توافق برسند و مقیاس مورد نظر برای برای اتاق کودک و مادر مشخص شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار