نماينده مردم ماهشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛
عملکرد مثبت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس بیژن عالی پور در تحقق 99 درصدی برنامه تولید باعث افتخار و سربلندی خوزستان است و مجمع نمایندگان استان خوزستان با قاطعیت از ایشان حمایت می کند
کد خبر: ۳۹۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 09 March 2017
نماينده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملکرد مثبت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس بیژن عالی پور در تحقق 99 درصدی برنامه تولید باعث افتخار و سربلندی خوزستان است و مجمع نمایندگان استان خوزستان با قاطعیت از ایشان حمایت می کند.

علی گل مرادی گفت: استان خوزستان سهم عظیمی در اقتصاد کشور دارد که این سهم نتیجه عملکرد مناطق نفت خیز جنوب است که با تولید روزانه نزدیک به 3 میلیون بشکه نفت خام این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: مناطق نفت خیز جنوب توانسته است با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود  99 درصد برنامه ها و اهداف پیش بینی تولید را محقق کند که ثمره مدیریت جناب آقای عالی پور به عنوان یک فرد مجرب و دارای دانش است که با ایجاد انگیزه در مجموعه نفت و کارکنان توانایی و سرمایه های فکری را به یک بهره وری قابل توجه تبدیل نموده است.

 گل مرادی تاکید کرد: از موفقیت ها دیگر مناطق نفت خیز جنوب توجه به سرمایه های اجتماعی است که این توانمندی ها و رویکرد مثبت، بسیار مشهود و رضایتمند است و لازم می دانم به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صمیمانه از مدیرعامل و مجموعه کارکنان مناطق نفت خیز جنوب تقدیر و تشکر نمایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد تک محصولی کشور گفت: در رابطه با نفت و اقتصاد کشور یک واقعیت تلخ را باید بپذیریم و آن این که اقتصاد کشور ما متکی به نفت است و این تک محصولی بودن باید یکی از نگرانی های مسئولان باشد و لازم است به سمت و سویی حرکت کنیم که اتکای بودجه و اقتصاد کشور وابستگی کمتری به نفت داشته باشد و از خام فروشی خارج شویم و به تولید محصولات نهایی از نفت خام بپردازیم.

وی افزود: در بحث زیرساخت ها باید با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و مدرن جهانی بتوانیم محصولات نهایی از نفت خام را در کشور تولید کنیم و به صادرکننده فرآورده های نفتی تبدیل شویم.

گل مرادی در پایان گفت: از همه مجموعه کارکنان وزارت نفت به دلیل اینکه در یک محیط سخت و طاقت فرسا در زمینه اکتشاف، استخراج و انتقال نفت تلاش می کنند تا بودجه و اقتصاد کشور تامین شود تشکر می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار