خطیب جمعه اهواز گفت ؛
امام جمعه موقت اهواز با تبیین روند رویایی جمهوری اسلامی ایران با نظام مستکبر و سلطه گر بیان کرد: به لطف الهی دشمن در موضع ضعف و نظام اسلامی در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۳۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 10 March 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی در خطبه های امروز نماز تاکید خطیب جمعه اهواز بر پاسداشت روز ملی راهیان نورجمعه اهواز با شاره به 20 اسفند ماه سالگرد حضور مقام معظم رهبری در یادمان های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اهمیت حضور در یادمان های دفاع مقدس بسیار زیاد است و این روزها مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی بر سفر به سرزمین های نور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دارند.

وی افزود: ایشان همواره اهمیت این سفر معنوی را گوشزد می کنند و بزرگداشت روز در راستای فرمایشات معظم له می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه با اشاره به 22 اسفند ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا ادامه داد: همه ما مدیون مادران، همسران و فرزندان شهدا هستیم چرا که اگر رشادتها و دلاورمردی های شهدا نبود، ما امروز در آرامش و امنیت زندگی نمی کردیم.
 
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بسیاری از ما هنوز درک درستی از اقتصاد مقاومتی نداریم و این قانون مترقی و راهگشا را جدی نمی گیریم.

* تیم فوتبال استقلال خوزستان برای کشور افتخار آفرینی کرد

امام جمعه موقت اهواز گفت: تیم فوتبال استقلال خوزستان با دو برد شیرین در برابر رقبای آسیایی خود ، برای کشور افتخار آفرینی کرد.

حاجتی با تاکید بر اینکه باید مشکلات این تیم که یکی از نمایندگان ایران در رقابت های آسیایی است برطرف شود افزود: جوانان باغیرت خوزستان در بازی های اخیر خود نشان دادند که با وجود مشکلات مالی ، برای مردم بازی می کنند و دل آنان را شاد می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مشکلات فراروی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان نیز که تیم های شایسته ای نیز هستند برطرف شود.

*راهیان نور حرکتی ارزشمنداست

امام جمعه موقت اهواز حرکت راهیان نور را حرکتی ارزشمند فرهنگی توصیف کرد و گفت: کاروان های راهیان نور کاری فرهنگی است و باید جوانان ما از این حرکت ارزشی درس بگیرند.
وی با بیان اینکه در آستانه ورود کاروان های راهیان نور به استان خوزستان هستیم اظهار کرد: همه ما باید از این حرکت ارزشمند فرهنگی حمایت کرده و آن یک وظیفه ملی تلقی کنیم.

امام جمعه موقت اهواز در خطبه اول نماز جمعه با دعوت خود و عموم مردم به تقوای الهی و پرهیز از زخارف دنیوی اظهار داشت: دنیا مسافرخانه ای بیش نیست و آنهایی که از بینش عمیق الهی برخوردار هستند دنیا را مزرعه آخرت می دانند و هر بذری که در این دنیا می پاشند در آخرت برداشت می کنند.

وی با بیان اینکه در دنیا هیچ چیزی بجز عمل صالح ماندگار نیست بیان کرد: مومن در دنیا اهل تلاش و کار است ولی جهت و سوی کارهای آن آخرتی است و چنین بینشی می تواند دنیا و آخرت ما را آباد کند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار