سمینار آموزشی تخصصی در روزهای هجدهم و نوزدهم اسفندماه ۹۵ در منطقه آزاد اروند برگزار شد
کد خبر: ۳۹۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 11 March 2017
 روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند ماه امسال  سمینار آموزشی با محتوای ارایه نکات فنی و تخصصی سامانه ملی و جامع (بهین یاب),(سامانه G.I.S) و  (سامانه هماهنگ) در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این راستا معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای  سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به افزایش و استقبال بیش از پیش سرمایه گذاری در منطقه, حرکت به سوی ارائه خدمات الکترونیک و تسهیل و تسریع در امر سرمایه گذاری را ضروری دانسته و هماهنگی با دیگر دستگاه های دولتی را از ویژگی های سه سال اخیر عنوان کرد.

وی افزود:  معرفی سرمایه گذاران منطقه به منظور استفاده از تسهیلات تولید، به وزارت صنعت, معدن و تجارت به میزان بیش از ۵۰ میلیارد ریال و همچنین اجرای بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه های زیرساختی در شهرک های صنعتی ، بخشی از تمرکز و توجه ما به سیاست های حمایتی در قبال سرمایه گذاری در اروند  است.

در پایان این نشست, مهندس نیازی مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت, معدن و تجارت با تشکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد:  با درج دقیق اطلاعات در سامانه های مذکور امکان برنامه ریزی و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر فراهم گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار