مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند:
در زمان حاضر آبادان مهیای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ است
کد خبر: ۳۹۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 11 March 2017
پیمان ادیبی افزود: در این دوره از مسابقات هشت تیم برتر جهان با نفرات اصلی، المپیکی و دارای مدال جهانی خود در مسابقات حاضر می شوند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های لازم در جهت برگزاری مسابقات در سطح بالا اظهار کرد: امید می رود تا میزبانی خوب و در خور شان نام آبادان و کشورمان از این مسابقات داشته باشیم.

ادیبی تصریح کرد: براساس توافقات انجام شده، تمامی هزینه های مربوط به تغذیه، جابجایی، پرواز چارتر، تشک، رینگ، اسکوربورد، کاپ و مدال ها بر عهده فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی و اسکان تیم ها بر عهده سازمان منطقه آزاد اروند است.

مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند همچنین با اشاره به اینکه اسکان هیئت اجرایی، داوران و رسانه ها بر عهده فدراسیون است، گفت: تنها اسکان ۲۰۰ ورزشکار و کادر فنی بر عهده میزبان (آبادان) است که برای آن هتل کاروانسرا برای استقرار این ورزشکاران و کادر فنی مهیا شده است.

وی گفت: جایگاه های سالن براساس قوانین فدراسیون جهانی آماده می شود ضمن آنکه امکاناتی همچون نور سالن، صوت و تمامی موارد سمعی بصری نیز از سوی فدراسیون به آبادان منتقل و نصب می شود.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با حضور هشت تیم برتر جهان در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه در محل سالن کوثر آبادان برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۹، کلینیک داوران، جلسه فنی سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات، کنترل پزشکی و وزن کشی تمامی وزن ها انجام می شود. در روز پنج شنبه ۲۶ اسفندماه نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ مسابقات مقدماتی دور اول برگزار و از ساعت۱۷:۲۰ نیز آئین آغاز مسابقات انجام و در ادامه از ساعت ۱۸ مسابقات مقدماتی دور دوم به انجام می رسد.

جمعه ۲۷ اسفندماه جاری نیز از ساعت ۹:۱۵ مسابقات مقدماتی دور سوم آغاز و در ادامه نیز مسابقات برای کسب عنوان های هفتم و پنجم، رده بندی و فینال تا ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: پیمان ادیبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار