با پیام مهندس عالی پور برگزار شد؛
جشن بزرگ بازنشستگان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با پيام مهندس بيژن عالي پور مديرعامل اين شركت روز جمعه 20 اسفند ماه در سينماي شهرك نفت اهواز برگزار شد
کد خبر: ۳۹۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 11 March 2017
در اين مراسم 380 تن از کارکنان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب که طی یک سال گذشته بازنشسته شدند به همراه خانواده هاي آنان حضور داشتند.

مهندس عالي پور در اين پيام با اشاره به اینکه سالانه در جریان عادی بازنشستگی صدها تن از نخبگان و مدیران با تجربه نفت از بدنه صنعت جدا می شوند خواستار توجه بیشتر به برنامه جانشین پروری شد.

وي عمل به مولفه های اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر بویژه در عبور از تحریم های نفتی را مهمترین ویژگی کار در مناطق نفت خیز جنوب برشمرد و تصريح كرد؛ آثار و برکات آن در قالب از سرگیری تولید حداکثری در کمترین زمان ممکن پس از برجام آشکار شد.

مهندس عالي پور با اشاره به اين كه در 108سال گذشته کارکنان صنعت نفت، نسل از پی نسل، چرخ های این صنعت عظیم را به گردش درآورده اظهار داشت: این نسل یعنی نسل پنجم کارکنان صنعت نفت که امروز شاهد بازنشستگی جمع کثیری از آنان هستیم، در عبور از بحران ها و کمک به تعالی و ترقی کشور، تجربه ای شگرف و اهتمامی در خور ستایش داشته اند.

وي افزود: اطمینان داریم که نسل های آینده از یاد نخواهند برد که شما نسل پنجم کارکنان صنعت سربلند نفت، چگونه کمبود ها  و کاستی های ریز و درشت را به سر پنجه تدبیر مرتفع ساخته و در جریان از سرگیری تولید پس از برجام ، ره یکساله را یک ماهه طی نمودید و به نقش تاریخی خویش در بازپس گیری سهم از دست رفته کشور در اوپک عمل نمودید.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پایان ضمن گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران، از پیشکسوتان و تلاشگران سال های پرفراز و نشیب نفت تقدير و تشكر كرد.

در اين مراسم حبيب ممتاز رئيس صندوق بازنشستگي منطقه 2 صنعت نفت كشور با پاسداشت مجاهدت ها و تلاش هاي كاركنان خدوم صنعت نفت گفت: بازنشستگي پايان راه نيست بلكه آغاز يك مسير جديد است كه با جذابيت ها و لذت هاي خاص اين دوران همراه است.  

 وي تلاش ها و مجاهدت هاي كاركنان صنعت نفت را به جهت نقش آن ها در پيشبرد اهداف اقتصادي كشور بي بديل دانشت و افزود:  بايد به جاي بازنشسته لغت پيشكسوت را به كار برد چرا كه نبايد فقط به گذشته اين قشر بنگريم، بلكه بايد هدفمان بهره گيري از تجارب ارزنده آنان باشد.

 وي در توصيه هايي به بازنشستگان گفت ورزش كردن، داشتن برنامه ريزي، تغذيه مناسب، و عضويت در گروه هاي تفريحي مختلف از جمله راهكارهايي است كه سبب مي شود بازنشستگان فشارهاي اين دوران را بهتر مديريت كرد.

 ممتاز با بيان اينكه استان خوزستان از نظر تعداد بازنشسته رتبه دوم را پس از تهران دارا است خاطرنشان كرد: خوشبختانه با تمهيدات انديشيده شده شرايط مناسبي براي بهتر كردن معيشت بازنشستگان ارجمند صنعت نفت مهيا كرده ايم و در چهار بخش اداري، رفاهي، درماني و مددكاري اجتماعي به اين قشر خدمات گسترده و متعددي ارائه مي دهيم .

 وي افزود: امكان استفاده از صندوق تامين آتيه، ارائه وام هاي قرض الحسنه، ايثارگري و مددكاري، استفاده از زائر سراي مشهد مقدس و مجموعه تفريحي محمود آباد، يارانه سفر و تورهاي گردشگري متعدد بخشي از خدمات صندوق بازنشستگي صنعت نفت است .

 تجليل از پيشكسوتان نمونه، رونماي از تابلوي نقاشي آبرنگ سه بعدي يكي از بازنشستگان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و همچنين اجراهاي شاد و هنري توسط گروه هاي ممتاز كشوري از ديگر برنامه هاي اين جشن بود.

منبع: تابناک
برچسب ها: مهندس عالي پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار