استاندارخوزستان خبرداد؛
با توجه به اینکه دو مرز چذابه و شلمچه پذیرای راهیان نور هستند تمام شهرستان های استان باید در این دو مرز خدمات رسانی کنند همچنین دستگاههای اجرایی موظف اند نهایت همکاری را با فرمانداری ها داشته باشند
کد خبر: ۳۹۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 11 March 2017
 دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه شورای رهیان نور اظهارکرد: خوزستان افتخار دارد سالانه میزبان راهیان نور و زائران از مناطق مختلف کشور است که از نزدیک با رشادت ها و از خود گذشتگی های نسل قبل از آن ها آشنا می شوند.این فرصتی است که خداوند به استان ما عنایت کرده و دراین زمینه نباید فروگذار باشیم.

وی افزود: این حجم عزیمت و سفر در بازه زمانی محدود باید در کمال آرامش و با کمترین دغدغه میزبانی شود.همه دستگاههای اجرایی استان آماده خدمات رسانی باشند.

شریعتی بیان کرد:لازم است معاونت عمرانی استانداری در این راستا متولی برنامه ریزی برای فرمانداری ها جهت خدمات رسانی به راهیان نور باشد و امورات پشتیبانی را انجام دهد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد:اقدامات خوبی که در ستاد اربعین امسال انجام شد را باید در ستاد راهیان نور نیز انجام دهیم تا به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی انجام شود.

وی ادامه داد: امسال پس از پایان اربعین حسینی بلافاصله جلسات ستاد برای سال آینده برگزار شد و هم اکنون ما ماهیانه جلسه ستاد اربعین را برگزار می کنیم در ستاد راهیان نور نیز این کار باید انجام شود تا کار انباشت نشود و مشکلات در طور سال پی گیری و به مرور مرتفع شود.

شریعتی یادآورشد:شهرداری ها باید در زمینه فعالیت های تبلیغاتی سطح شهر اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار