دوره آموزشی سامانه جامع انتخابات ویژه کارشناسان فناوری در حوزه فرمانداری ها و بخشداری ها برگزار شد
کد خبر: ۳۹۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 12 March 2017
حبیب فضل الله پور دبیر ستاد انتخابات استان اعلام کرد: دوره آموزشی سامانه جامع انتخابات ویژه کارشناسان فناوری در حوزه فرمانداری ها و بخشداری ها برگزار شد و فرآیندهای انتخاباتی ازآغاز تا پایان مورد بازبینی و آموزش قرار گرفت. 

فضل الله پور تصریح کرد: فرآیندهای انتخاباتی مربوط به حوزه فناوری 25 مورد شامل 14 فرآیند مربوط به قبل از انتخابات 4 مورد مربوط به حین برگزاری انتخابات و 3 مورد مربوط به بعد از برگزاری انتخابات است و 4 مورد مابقی مربوط به سامانه پشتیبانی انتخابات می باشد. 

دبیر ستاد انتخابات استان هدف از برگزاری این دوره را آموزش بازنگری اساسی در اتوماسیون مربوط به انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: فرآیند اخذ رای به صورت الکترونیکی نیست اما این فرآیندها مربوط به ثبت و ضبط و چگونگی اجرای انتخابات در میان عوامل اجرایی انتخابات و ستادهای انتخاباتی در مجموعه وزرات کشور است. 

وی در مورد زیرساخت فناوری ارتباطات استان جهت برگزاری انتخابات اظهار کرد: در خصوص شناسایی و بازبینی زیرساخت های فناوری ارتباطات در استان اقدامات موثری از سوی کمیته فناوری ستاد انتخابات استان انجام شده  و نواقص انتخابات گذشته به حداقل رسیده و پیش بینی میشود که تا زمان برگزاری انتخابات نواقص مربوط به این موضوع هم به طور کامل برطرف شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: فضل الله پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار