مدیرمنابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان طی حکمی رضا احمدپورخانی را به عنوان سرپرست امور ورزش این شرکت منصوب کرد
کد خبر: ۳۹۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 12 March 2017
در بخشی از این حکم که توسط مهران نصیریان دوست صادر شده آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند، جنابعالی به عنوان سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب می شوید و امید است با استعانت از درگاه خداوند سبحان و با استفاده بهینه از توانمندی نیروهای مومن و متخصص در انجام وظایف محوله، موفق و موید باشید.

شایان ذکر است؛رضا احمدپورخانی متولد سال 1343 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری است که فعالیت ورزشی خود را با تیم فوتبال نوجوانان پیام مسجدسلیمان آغاز کرد و در تمامی رده های سنی، در تیم فوتبال منتخب مسجدسلیمان حضور داشت و در سال 1367 و در جام فلق به همراه تیم منتخب بزرگسالان مسجدسلیمان ،قهرمان کشورشد.

وی از سال 1364 به استخدام شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان درآمد و از سال 1370 تا 1387 به عنوان سرپرست امور اجرایی و برنامه ریزی امورورزش این شرکت و از سال 1387 تا کنون نیز در امور مالی نفت و گاز مسجدسلیمان مشغول فعالیت بود.

وی همچنین در دوران حضورش در امور ورزش نفت و گاز مسجدسلیمان، سرپرست تیم وزنه برداری این شرکت را بر عهده داشت که طی 2 دوره به عنوان نماینده فدراسیون وزنه برداری در مسابقات جام باشگاههای آسیا در کشورهای کره جنوبی و ازبکستان حضور داشت.

احمدپور، فعالیت 2 ساله در رشته بسکتبال جوانان  مسجدسلیمان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار