معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه باید دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشیم، اظهار داشت:
باید با خودسازی، دیدگاه خدا را در مسجد پایه‌گذاری کنیم.
کد خبر: ۳۹۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 13 March 2017
سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، ٢٢ اسفند در همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد استان که در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، گفت: خوشحالیم که مساجد سنگر بودند و این سنگرها را در زمان خود حفظ کردیم.

 وی افزود: امروز اگر بر خود می‌بالیم که در کنار رزمندگان سوری و عراقی مستشارهای خوبی هستیم به برکت همین مساجد اهواز و خوزستان است.

وی اضافه کرد: یادمان نرود که حمید مختاربند، شهید کجباف، شهید مسلمی سواری و... که تک تکشان برای ما خاطره شدند و یادشان در دل‌های ما باقی مانده است، بچه‌های همین مساجد بودند.

سرهنگ حاجتی، با اشاره به اینکه امروز هر چه داریم از مساجد است، تصریح کرد: امروز پایگاه بسیج در مساجد است و جلسات، سیاست‌ها و برنامه‌ها در مساجد بسته می‌شود.
 وی با بیان اینکه رویکرد امسال ما در مسجد است، عنوان کرد: دستور کار امسال ما این است که مساجد را با پارامترهایی که در ذهن داریم سیاست‌گذاری کنیم.

 وی ابراز کرد: یادمان باشد اگر می‌خواهیم خوب و جدی نگاه کنیم که دشمن در حوزه فکر چه برنامه‌هایی برای نسل سوم و چهارم دارد باید تفکر کنیم و دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، با اشاره به اینکه مسجد خانه خداست و باید دیدگاه خدا را پایه‌گذاری کنیم، گفت: با این کار خودسازی ما در مساجد اتفاق می‌افتد.

 وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن طراحی می‌کند که چگونه سبک زندگی اسلامی را تغییر دهد، اگر مساجد در این راستا ضعیف عمل کنند دشمن قوی می‌شود.

 وی ادامه داد: دشمن ضعیف نیست و در حوزه‌های مختلف امروز جنگ‌های متفاوتی را طراحی می‌کند که بتواند ستون‌های انقلاب را که مساجد هستند، تضعیف کند ولی چه در گذشته و چه هم اکنون جوانانی داریم که در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند.

 سرهنگ حاجتی، با تاکید بر اینکه وقتی برنامه ولایت و رهبر ما این است که امروز باید این پایگاه‌ها را تقویت کرد باید این کار انجام شود، اظهار کرد: امروز توپخانه‌های دشمن به سمت جوانان ما نشانه گرفته که باید با همفکری، اتاق فکر و خردورزی در مقابل آنها ایستاد.

 وی با بیان اینکه مسیری که جوانان در عرصه مساجد طی می‌کنند، از ایثارگری مدافعان در جبهه‌هایی که در حلب هستند، کمتر نیست، گفت: اگر امروز سیل ٥,٥ میلیون نفری راهیان نور به خوزستان را شاهدیم به خاطر رشادت‌های کسانی است که از نقاط مختلف کشور آمدند و جانشان را فدا کردند.

 وی با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در مساجد به درجه‌ای از خودسازی رسیدند که توانستند بزرگترین ابرقدرت‌ها را شکست دهند، افزود: امروز اگر فرماندهان پایگاه‌های بسیج در این جلسه حضور دارند و تقدیر شدند و تفاهم نامه امضا کردند به خاطر تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنیم که مساجد بالنده‌ای در یک به یک شهرهای خوزستان داریم، عنوان کرد: امسال دستور کارمان در تمام حوزه های سپاه و بسیج فعالیت در مساجد است به طوری که مردم با دیدن بسیج در محل آرامش را حس کنند.

 وی اضافه کرد: امروز سپاه بسیار قدرتمندی داریم و ام القرای این کشتی اقیانوس پیما که به سمت نورانیت حرکت می‌کند، روز به روز بالنده‌تر می‌شود و همکاری کانون‌های مساجد، امام جماعت و پایگاه های بسیح برای تقویت جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمن لازم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار