مديريت آموزش شهروندي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز با هدف ترويج كتابخواني و انتقال آموزش هاي شهروندي به شهروندان اقدام به چاپ 9 عنوان كتاب با عناوين متنوع نموده است
کد خبر: ۳۹۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 14 March 2017
مديريت آموزش شهروندي شهرداري در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ كتابخواني در جامعه و همچنين ضرورت آموزش اصول شهروندي و مفاهيم مغفول مانده در جامعه از سالها پيش كتابهايي را با حجم اندك و بيشتر مبتني بر تصاوير طنز چاپ نموده و در باكس هاي اتوبوس هاي درون شهري و ايستگاههاي مكانيزه توزيع نموده است. در همين زمينه در روزهاي پاياني سال 9 عنوان كتاب جديد را كه حاصل ماه ها تلاش در گردآوري و تنظيم مطالب است چاپ نموده است. هر يك از كتابهاي مذكور در تيراژ 3750 عدد به چاپ رسيده است.

گفتني است، كه اين كتابهاي جديد با عناوين رازهاي يك سفر درون شهري، اندر آداب ميهماني، فضاي سبز را قورت نده، فرسوده بودن يا نبودن مساله اين است، مردان مصرفي/زنان افراطي، سر سفره ننه بابا، رد شدگان، عيادت تون درد نكنه، خشم تون بي بلا به چاپ رسيده و به زودي در اتوبوسهاي درون شهري و ايستگاه هاي مكانيزه توزيع مي شود و بزودی نسخه الکترونیکی جهت استفاده  علاقمندان روی سایت شهرداری قرار می گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار