در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)
در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین بزرگداشت روز زن و مقام مادر از سوی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد
کد خبر: ۳۹۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 15 March 2017
  این آیین با حضور بانوان شاغل در بخش های مختلف عملیاتی و ستادی در مجموعه فرهنگی شرکت برگزار گردید.  

در این آیین مدیرعامل شرکت با تبریک میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و از جایگاه والای مادران و پدران گرانقدر  شهدا و خانواده های معزز ایثارگران تجلیل به عمل آورد.

مهندس حیدر بهمنی با بیان مطالبی درباره شخصیت حضرت زهرا (س)، از بانوان همکار خواست تا فضائل اخلاقی و زندگی آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

وی شایسته سالاری، ارتقاء شغلی، ایجاد انگیزه و  تلاش در جهت رفع مشکلات بانوان همکار را موجب رشد و بالندگی شرکت عنوان کرد و با توجه به ماهیت کار و پاسخگویی آنان به مراجعه کنندگان که در رضایتمندی ارباب رجوع بسیار تاثیر گذار است از حسن رفتار و تلاش های آنان قدردانی نمود.

بهمنی تصریح کرد: پویایی و بقای هر سازمان به انتخاب مدیران و سرپرستان مدبر، خلاق، شایسته، باتجربه و اخلاق مدار بستگی دارد تا زیر مجموعه بتوانند در کنار آنان وظایف محوله را به نحو مطلوب با راندمان و بهره وری بالا به انجام رسانند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به ماهیت کار سخت و دشوار کارکنان عملیاتی و اقماری بودن شغل آنان، همسران این همکاران وظایف سنگینی در تربیت فرزندان و مدیریت خانه بر عهده دارند و نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی همکاران در محیط کار ایفا می کنند.

در این آیین مشاور مدیرعامل در امور بانوان نیز گزارشی از عملکرد این امور در سال 95 ارائه کرد و گفت: برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی، راه اندازی وب سایت مختص بانوان و  جذب بانوان نخبه از شمار فعالیت های این بخش بوده است.

خانم فروغ بهمنی افزایش مشارکت بانوان و ارتقاء سطح دانش و کارآیی آنان را از اهداف این حوزه بر شمرد و افزود: همچنین در اهداف چشم انداز شایسته سالاری و استفاده بیش از پیش از توانمندی بانوان در بخش های مدیریتی و سرپرستی مدنظر قرار دارد.

وی همچنین از کاهش ساعت کار بانوان شاغل صنعت نفت که فرزندان زیر شش سال دارند خبر داد و اظهار کرد: این مصوبه روز گذشته از سوی وزیر نفت تصویب و جنبه اجرایی به خود گرفت.  

دکتر مرضیه محمد زاده نویسنده و پژوهشگر سخنران ویژه این آیین بود که با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)،  درباره ویژگی های شخصیتی آن حضرت به تفصیل مطالبی بیان داشت.  

در این آیین که با برنامه های متنوع فرهنگی و جنگ شادی همراه بود از 14  نفر بانوان نمونه سال 95 شرکت در زمینه های کار و تلاش، علمی، فرهنگی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم وب سایت امور بانوان که با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت طراحی شده است، رونمایی شد.

این وب سایت دارای بخش های خبر، سلامت، مسائل حقوقی و مصوبات مربوط به بانوان صنعت نفت و شرکت می باشد. 
منبع: تابناک
برچسب ها: حضرت فاطمه زهرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار