بابک محمدی مدیر منطقه گزارش داد؛
عملیات احداث 40 چشمه سرویس بهداشتی در خیابان سیروس در فضایی بالغ بر 450 متر مربع ،با هدف توسعه امکانات رفاهی در هسته مرکزی شهر با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه به پایان رسید
کد خبر: ۳۹۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 16 March 2017
محمدی اوندی مدیر منطقه یک در خصوص اجرای این پروژه گفت: این عملیات در طبقه زیرین مسجد آیت ا... جزایری اجرا شد.

وی همچنین افزود: این مکان توسط هیئت امناء آن مسجد و با توجه  به کمبود سرویس بهداشتی در هسته مرکزی شهر در اختیار شهرداری قرار گرفته تا بصورت عام المنفعه مورد استفاده واقع شود و هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.

محمدی اوندی مدیر منطقه یک ضمن ضروری دانستن افزایش امکانات رفاهی در سطح منطقه ادامه داد:  این گونه خدمات با هدف جلب رضایت شهروندان ،ارائه می شودوشهرداری نهادی مردمی است که وظیفه‌ي تأمین نیازهای خدمات شهري شهروندان را بر عهده دارد .

 مدیر منطقه تصریح کرد: 100 کیلو متر  خط کشی محوری در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه یک در راستای افزایش ضریب ایمنی در هنگام تردد و عبور و مرور از معابر هسته مرکزی شهر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به مرحله اجرایی رسیده است.

محمدی مدیر منطقه با اشاره به کاربرد ترافیکی  خط کشی های  طولی و عرضی تصریح کرد: از جمله علائم مهم جهت افزایش سطح ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه خط کشی ها می باشند که باعث دقت در نوع رانندگی و هشدار به رانندگان می گردد.
وی همچنین افزود: خط کشی محوری در خیابان امام (ره) حد فاصل چهار راه آبادان تا خیابان شریعتی ،خیابان 10 پادادشهر و پل چهارم توسط این شهرداری  انجام شده است.
 
وی همچنین گفت:   خط کشی عابر پیاده در سطح حوزه استحفاظی منطقه یک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توسط معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه یک انجام شده است .
مدیر منطقه  در خصوص محل اجرای این خط کشی ها گفت: چهار راه پادادشهر ،خیابان  اصلی شریعتی (آخر آسفالت ) خیابان زند نبش نظری ،خیابان 10 پادادشهر نبش کمپانی، نبش دباغ زاده ،خیابان شریعتی نبش رودکی و رازی ،خیابان امام(ره) نبش سلطانی وخیابان شهید دستغیب  از جمله محل های اجرای این پروژه می باشد.
 
محمدی  اوندی مدیر منطقه  در خصوص پاکسازی و زیباسازی معابر شهری گقت: در راستای ایجاد جلوه های زیبای بصری پاکسازی معابر و گذرگاه های هسته مرکزی به همت معاونت خدمات شهری منطقه در حال اجرا است.

این عملیات همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و لزوم زیبا سازی معابر و رفع هر گونه ناهنجاری های بصری انجام شده است.

         مدیر منطقه یک ادامه داد: پاکسازی و آراستگی معابر عمومی شهر، شستشوی مبلمان و المان های شهری، پاکسازی پوسترهای زائد بر روی دیواره ها و ساختمان های شهر از دیگر اقدامات این شهرداری همزمان با روزهای پایانی سال بشمار میرود.تبلیغات غیر مجاز علاوه بر ایجاد آلودگیهای بصری ، وصله نازیبا بر پیكر شهرمحسوب میشوند.

 
وی ادامه داد: به همت نيرو هاي  معاونت خدمات شهري منطقه شستشوی  جداول هسته مركزي شهر  در راستای زیبا سازی  محیط شهری و آراستگی و پاکیزگی معابر  انجام شد.

ایشان با اشاره به فعاليتهاي زيباسازي انجام شده و ايجاد تسهيلات رفاهي گفت: زيباسازي معابر شلوغ و پرتردد در صدر برنامه كاري اين معاونت قرار دارد  .

وي هدف ازاين اقدام را بهره مندي شهروندان ازفضاهاي شهري و شاداب سازي مكان هاي عمومي دانست وتصريح كرد : زيباسازي، چشم اندازها و مناظرشهري با توجه به ايجاد روحيه ، نشاط و شادابي در شهروندان از ديگر اهداف این منطقه  محسوب مي شود.

محمدی اوندی همچنان افزود: سه كيوسك از من بپرس در تعيطلات نوروزي در سطح منطقه يك آماده ارائه خدمات و راهنمايي ميهمانان نوروزي هستندو با توجه به كارشناسي به عمل آمده نقاط شلوغ و پر تردد هسته مركزي شهر براي راهنمايي بهتر مسافرين نوروزي شناسايي شده است. بلوار شهيد فهميده جنب رستوران خيمه ،چهارراه آبادان جنب حوزه علميه آيت ا... بهبهاني و ميدان شهدا جنب پل سفيد محل استقرار اين كيوسكها است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد كه تهیه و تدارک محل های ویژه در پارک های سطح منطقه بویژه پارک کارون و پارک هفت تیر  جهت اسکان مسافرین نوروزی و همکاری با آموزش و پرورش جهت آماده سازی مدارس سطح حوزه استحفاظی منطقه یک از جمله مهمترين  فعاليتهاي اين منطقه در استقبال از مسافران نوروزي  به شمار ميرود.

همچنين با توجه به قرارگرفتن بازار در اين منطقه ، ارائه خدمات مورد نياز و تنظيف معابر هسته مركزي شهر به صورت شبانه روزي در حال انجام است،كه اين اقدامات جهت خوش آمد گویی و  استقبال از میهمانان نوروزی و تکریم شهروندان اهوازی در ايام تعطيلات نوروزي نيز به صورت ويژه توسط معاونت خدمات شهري اين منطقه پيگيري و انجام  خواهد شد.

بابک محمدی اوندی مدیر منطقه یک در خاتمه اشاره نمود: ایام تعطیلات سال نو با همكاري بسیج  حوزه شهيد اسكندري اهواز و با مشاركت پرسنل غريق نجات خبره و استقرار ايستگاه امداد ونجات ،هلال احمر و سازمان آتش نشاني شهرداري اهواز  در ساحل شرقي كارون  جنب پل چهارم برقرار مي باشد.

ياد آوري اين نكته نيز ضرري است كه همزمان با سايت قايق راني كيوسكهاي از من بپرس نيز در سه نقطه شلوغ و پر تردد هسته مركزي شهر به همت روابط عمومی شهرداری منطقه یک برقرار خواهد شد که در ایام تعطیلات سال نو به راهنمایی مسافرین نوروزی میپردازند.

 
منبع: تابناک
برچسب ها: محمدی اوندی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار