مدیرعامل جدید شرکت آبفا اهواز خبر داد:
فردوس کریمی در نخستین روزهای مدیریتی خود با حضور در محل سامانه ثبت گزارشات مردمی شرکت آبفا اهواز از نحوه عملکرد این سامانه بازدید به عمل آورد
کد خبر: ۳۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 16 March 2017
 فردوس کریمی در تاریخ بیست و دوم اسفندماه سال جاری به طور رسمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه گردید.

کریمی با ارائه محورهای اصلی در راستای  مدیریت خود در این مجموعه، ضمن حضور در محل خدمت خود، با جدیت فراوان نسبت به بررسی وضعیت و گزارشات معاونین و مدیران شرکت می پردازد.

ضرورت افزایش سطح رضایتمندی شهروندان به عنوان یکی از محورهای اصلی مدیریتی مدیرعامل جدید شرکت آبفا اهواز باعث گردید وی در نخستین روزهای مدیریتی در محل سامانه ثبت گزارشات مردمی (۱۲۲) حضور بهم برساند.

فردوس کریمی با تاکید بر اهمیت بالای نحوه پاسخگویی به مردم از طریق این سامانه ، گفت: شرکت آبفا اهواز در راستای ارتقای پاسخگویی به شهروندان اقدام به تبدیل شش خط آنالوگ به سی خط دیجیتال می نماید.

کریمی افزود: ۱۵ اپراتور در مجموع سه نوبت پاسخگوی مشترکین اهوازی می باشند که با ارتقای خطوط از آنالوگ به دیجیتال در این سامانه تحولات محسوسی در زمینه پاسخگویی همزمان به شهروندان به خصوص در زمان های بحرانی که تعداد تماس ها به شدت بالا می رود،  ایجاد خواهد شد.

وی کارکرد های این مرکز را شامل پاسخگویی، خدماتی، نظارتی و اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: ارایه خدمات مستمر به مشترکین در یک ارتباط دوسویه با هدف کسب رضایت ایشان از طریق دریافت نظرات و پاسخگویی به سوالات و ابهامات آنان جزو کارکرد پاسخگویی محسوب می گردد.

 

وی افزود: باید متناسب با تغییرات ایجاد شده در جامعه در ابعاد مختلف بویژه تغییرات تکنولوژیک بتوان خدمات خود را ارزان تر،سریع تر و با کیفیت بهتر ارایه نماییم لذا، پیگیری ارتقای نرم افزار ۱۲۲ ،ارتقای سرور ها ، استفاده از گوشی های بروز با قابلیت نصب هدست، استفاده از هدست از جمله امور مربوط به کارکرد خدماتی این سامانه می باشد که با پیگیری های بعمل آمده توسط مدیریت این واحد ، درحال تحقق است.

وی همچنین افزود: تردیدی نیست که مشتریان بعنوان بهترین ناظرین عملکرد ما، می توانند علاوه برروشن کردن نقاط ضعف و قوت،ما را در ارایه خدمات مطلوب یاری کنند.

از نظر این مقام مسئول در شرکت آبفا اهواز، با این نگرش عملکرد عوامل اجرایی اعم از همکاران و پیمانکاران زیر نظارت گسترده مشتریان قرار گرفته و مرکز می تواند به عنوان حلقه اتصال این شبکه نظارتی عمل نماید.در این شبکه نظارتی اطلاعات مهم،بهنگام،دقیق وارزان در اختیار مدیران و کارشناسان قرار می گیرد.

در این بازدید ، محسن حاجی پور مدیر سامانه ثبت گزارشات مردمی شرکت آبفا اهواز گزارشی از  خدمات ارائه شده نوین توسط این سامانه به مدیرعامل جدید ارائه نمود.

حاجی پور این خدمات را اینگونه عنوان کرد:

استقرار واحد نظرسنجی در مورد نحوه ی برخورد کارکنان ( طرح تکریم ارباب رجوع) با مشترکین (توسط کاربر نظرسنجی از طریق تماس با مشترکین)،
نظارت بر اکیپ های عملیاتی وکاهش ساعات اتمام کار،
 اعلام آدرسهای ضروری و در مناطق بحرانی بصورت پیامک به عوامل اجرایی ،
راه اندازی سیستم پیام کوتاه و اعلام کد پیگیری از طریق پیامک به مشترکین،
برقراری ارتباط با سایر نرم افزارهای شرکت(آزمایشگاه وامور مشترکین) ،
افزایش  خطوط ورودی  (در خواست خط E1)،
ارتقاء سطح خدمات ( اعلام بدهی ، پیگیری آدرس )،
امکان استفاده از نرم افزار مشترکین بویژه صورت حساب مشترکین
منبع: تابناک
برچسب ها: فردوس کریمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار