دکتر ورناصری؛
بیمارستانهای نوساز زیادی در استان در حال احداث هستند که ان شاء الله بزودی تکمیل و تجهیز خواهند شددر تالار شهداء دانشگاه برگزار گردید
کد خبر: ۳۹۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 18 March 2017
همایش سالیانه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور مسئولان و مدیران دانشگاه در سطوح مختلف از جمله اعضاء هیئت رئیسه، مدیران ستادی، روسای مراکز آموزشی و درمانی و مدیران شبکه های بهداشت و درمان دکتر ورناصری: بیمارستانهای نوساز زیادی در استان در حال احداث هستند که ان شاء الله بزودی تکمیل و تجهیز خواهند شددر تالار شهداء دانشگاه برگزار گردید.

دکتر مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این همایش ضمن نثار درود به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، مقام والای شهداء، آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تشکر از همکاران حوزه درمان در استان خوزستان، برگزاری این همایش را حرکتی مطلوب قلمداد نمود و گفت: در کشور ما که نمونه کشوری است که سال ها مورد تحریم و جنگ بوده است، با وجود تمام مشکلات، کشور حفظ شد و الحمدلله روز به روز به در عرصه های بسیار زیادی به سوی پیشرفت و ارتقای بیشتر در حال حرکت هستیم و مایه افتخار است که ما انسان های پیشرو، مایه نگرانی انسان‌ها و حکومت‌های زورگو و ستمگر هستیم، پس در مقابل اراده و خواسته ملت، پیشرفت و بالندگی وجود دارد.

وی افزود: بنده به شدت از انسانهایی که ساکن و بی حرکت می نشینند و کارشان فقط انتقاد از دیگران و بزرگترین افتخارشان انتقادهای محفلی است، بیزارم، چرا که اینگونه افراد نه برای خود و نه برای کشورشان هیچگونه تلاشی نمی‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد همیشه کسانی که بیشتر تلاش می کنند را بیشتر محکوم می کنند، بنابراین لازم است همه ما مسئولین عهد کنیم تا زمانی که بار مسئولیت درمان استان بر دوش ماست، از تلاش دست برنداشته و هر لحظه که احساس کنیم توان تحمل این بار مسئولیت را نداریم، کنار برویم.

وی با بیان اینکه فشار کاری زیادی در بخش درمان وجود دارد، ادامه داد: لازم است جلسات هم اندیشی متولیان سلامت استان هر 6 ماه یکبار انجام شود و در این جلسات همه با هم جهت ارتقاء سطح سلامت استان همصدا و هم پیمان شده و منشا خیر و برکت برای استان باشیم.

ورناصری با اشاره به اینکه مسئولیت پیشرفت و ارتقاء سطح سلامت برعهده تک تک افراد جامعه دانشگاهی است، اذعان داشت: خوشبختانه دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همیشه حامی بخش درمان در استان بوده و جا دارد در اینجا از زحمات، تلاش ها و حمایت های بی دریغ وی تشکر و قدردانی کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوشبختانه بیمارستان های نوساز زیادی در استان در حال احداث هستند که ان شاء الله به زودی تکمیل و تجهیز خواهند شد، بنابراین لازم است تک تک پرسنل دانشگاه در کنار هم در جهت ارتقاء درمان استان گام بردارند.

وی با بیان اینکه لازم است همیشه فضای سیاسی را درک کنیم، اضافه کرد: متاسفانه عده ای در حال وارد کردن خدشه به بخش درمان هستند و می خواهند چهره پزشکان و بخش درمان را تخریب کنند و در این راه برخی از مسائل کوچک و غیرقابل پیشگیری را بزرگ کرده و حتی در سطح کشور و جهان مطرح می کنند، بنابراین لازم است در برهه کنونی، همه ما دقت خود را چند برابر کرده و از بروز مسائل و مشکلات هرچند ناخواسته پیشگیری کنیم.

ورناصری عنوان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون فضای نوروزی در کشور حکمفرماست و حساسیت بخش درمان در این ایام چندین برابر می شود، بنابراین از همه همکاران انتظار داریم با تلاش و کوشش فراوان در ایام نوروز در جهت ارائه خدمات به مردم عزیز استان گام بردارند، در این راه پرسنل همیشه فعال و پرتلاش فوریت های پزشکی استان دارای حساسیت کار بیشتری هستند و امیدوارم همچون همیشه، پرتلاش جهت ارائه خدمات به مردم عزیز استان و میهمان های نوروزی حضور داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: طبق آمار گرفته شده 80 درصد از افراد مراجعه کننده به بیمارستان ها، خدمات درمانی خود را از بخش اورژانس دریافت کرده و تنها 20 درصد افراد در بیمارستان بستری می شوند، بنابراین اورژانس هر بیمارستان به عنوان پیشانی آن بیمارستان بوده و لازم است پرسنل بخش اورژانس با تلاش مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه باید در شرایط سخت مردم را دریابیم، بیان داشت: میهمانان نوروزی، سفیران انتقال فرهنگ خوزستان هستند، بنابراین ضروری است در ایام نوروز خدمت رسانی شایسته ای همراه با احترام مضاعف داشته باشیم و در این راه باید بخش ستادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بخش درمانی بیمارستان های استان کاملا هماهنگ باشند.

ورناصری در پایان ضمن آرزوی سال خوش برای همکاران و هموطنان، خاطرنشان کرد: ان شاء الله در ایام نوروز شاهد خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز استان و میهمانان نوروزی باشیم و قطعا" تمام زحمات و تلاش های این عزیزان در ابتدای سال، منشا خیرات و برکات، پیشرفت و پیروزی برای آنها در طول سال خواهد شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر ورناصری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار