استاندار خوزستان عنوان کرد؛
یادمان های نیمه تمام استان با همکاری سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تکمیل می شوند
کد خبر: ۳۹۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 24 March 2017
دکتر غلامرضا شریعتی در بازدید از سازمان اردویی راهیان نور در جمع خبرنگاران بابیان اینکه 14 یادمان شهدا در خوزستان داریم اظهار کرد: برخی از این یادمان ها نیاز به کارهای عمرانی دارند چراکه کارهایشان نیمه کاره مانده اند.
 
وی افزود: باتکمیل کارهای عمرانی نیمه کاره یادمان ها نیز امکان خدمات رسانی به وسیله سپاه ولی عصر(عج)، نیروی انتظامی و ارتش برای زوار آسان تر و همچنین در بحث تردد آن ها تسهیل ایجاد شود.
 
استاندار خوزستان گفت: در جلسه امروز مقرر شد با محوریت معاونت عمرانی استانداری و همکاری سپاه ولی عصر(عج) سالانه بیش از ٢يا٣يادمان و متناسب با پیشرفت در اعتبارات عمرانی استانی بودجه اختصاص بدهیم تا هر چه سریع تر شاهد تکمیل یادمان ها باشیم.
 
شریعتی با ابزار امیدواری عنوان کرد: امیدوارم تا ٥يا ٦ سال آینده تمامی یادمان های به صورت کامل تکمیل و آمادگی خدمات رسانی بهتر را به زوار و کاروان های راهیان نور را داشته باشند.
 
استاندار خوزستان در ادامه به بحث امنیت کاروان های راهیان نور در مناطق خوزستان گفت: ایست و بازرسی های مناسبی ایجاد شده و برنامه ریزی صحیحی در این خصوص انجام بوده ودر حال حاضر میزبانی در حال انجام است.
 
شریعتی بااشاره به استقبال مردم  درقالب کاروان های راهیان نور و همچنین مسافرین نوروزی اظهارکرد: این استقبال بسیار خوب بود و امیدواریم تا پایان تعطیلات این حجم بیشتر و بیشتر شود و شاهدحضور جوانان و مردم کشور در استان شهید پرور خوزستان باشیم.
 
وی ضمن دعوت از مردم سراسر کشور برای بازدید از یادمان شهدای خوزستان بیان کرد: در بحث گردشگری استان خوزستان بادارا بودن3 اثر ثبت جهانی،  آب وهوای دلپذیر، مناظر دیدنی و جذابه های دیگر گردشگری می تواند مقصد خوبی برای تعطیلات نوروزی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار