همزمان با آغازسال جدیدودر اولین روز کاری بعد از تعطیلات مراسم دیدار نوروزی مدیر عامل و اعضای هیئت رئیسه با کارکنان وجشن تولید گاز در محل رستوران پالایشگاه برگزار گردید
کد خبر: ۳۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 27 March 2017
 در ابتدای مراسم مهندس پوررضا مدیر عامل با عرض تبریک سال نو،ازتلاش وکوشش همکاران که بدون هیچ گونه حادثه ای توانستند بیش از شش میلیارد متر مکعب گازتولید وبه مبادی مصرف ارسال کنند تقدیروتشکر  نمودند .

ایشان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری ونامگذاری سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال اظهار داشت نام گذاری بر اساس نیازهای واقعی جامعه به منظور توسعه کشور واستقامت در برابر دشمنان است وما وظیفه داریم در این راستا اقدام جدی وموثری انجام دهیم .

مدیر عامل در ادامه سخنان خود ثبت رکورد 35 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه با توجه به قدمت وعمرزیاد تاسیسات رارقم بسیار با لا وافتخاری برای پالایشگاه عنوان کرد واظهار امیدواری نمود این شرایط به قوت خود ادامه یابد .

در ادامه مهندس نخلیان  معاونت عملیات به ارائه گزارش کاملی از روند تولید گازواجرای پروژه ها  درسال 95 پرداختند سپس مدیر عامل ومسئولین در دیداری چهره به چهره با کارکنان سال نو را تبریک گفتند.

در پایان مدیر عامل ومسئولین به دیدار کارکنانی که به دلیل شرایط عملیاتی موفق به حضور در مراسم نشده بودند رفته وبا یکایک آنان دیدار وسال نو را تبریک گفتند

شایان ذکر است نظیر چنین مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی میانکوه وپالایشگاه گاز مسجد سلیمان نیز برگزار شد

منبع: تابناک
برچسب ها: مهندس پوررضا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار